Jumaat, 22 Mei 2015

TANGKAP DAN DAKWA






Pecat lembaga pengarah 1MDB, biarkan 

polis siasat, Muhyiddin beritahu Najib 

Muhyiddin Yassin menggesa Najib Razak agar memecat lembaga pengarah 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan membawa masuk polis menyiasat syarikat sarat hutang itu.
Muhyiddin berkata, sekiranya Najib yang juga perdana menteri dan pengerusi lembaga penasihat 1MDB tidak bertindak, tidak mustahil Umno dan Barisan Nasional (BN) akan kalah dalam pilihan raya umum akan datang.
"Saya beritahu perdana menteri, pecat semua ahli lembaga pengarah 1MDB. Buang mereka. Buanglah, pasal mereka, perdana menteri terpaksa menanggung, tetapi tidak dibuang lagi,” katanya dalam satu program Keris yang diadakan Jumaat lalu, dan dihadiri pemimpin kanan Umno termasuk Naib Presiden, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.
"Buanglah. CEO ni buang. Bukan buang sahaja, panggil polis siasat," kata Muhyiddin disambut sorakan pemimpin tertinggi Umno, dalam video yang turut dimuatnaik di YouTube. – 21 Mei, 2015.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pecat-lembaga-pengarah-1mdb-biarkan-polis-siasat-muhyiddin-beritahu-najib#sthash.rNuCjDU8.dpuf


KAH KAH KAH

woit
satu malaysia
dah lama menunggu
satu malaysia 
dah banyak kali cakap
satu malaysia dah beritahu
najib rosmah adalah penyamun

PENYAMUN BUGIS


--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penyamun yang suka tipu melayu, makcik dan pakcik felda.kah...kah...kah...