Sabtu, 30 Mei 2015

TIPUUUU LAGI DAAAA...




KOMENTAR
bani ketuanan melayu
sentiasa kena tipu
pagio ditipu utusan
malam ditipu tv3
niaga ditipu india

 1MDB: Berapa banyak bohong daa…
 | May 29, 2015
Menurut Shahbudin kelewatan penjelasan masalah dalaman 1MDB hanya akan mendedahkan lebih banyak pembohongan
PETALING JAYA: Kemelut 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dilihat semakin kusut dan tidak berkesudahan dengan lanjutan siri penipuan.
Selepas Najib Razak didakwa berbohong mengenai kedudukan wang hampir RM4 bilion yang didakwa disimpan di salah sebuah bank di Singapura, kini giliran Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) 1MDB, Arul Kandasamy dan bekas CEO,  Shahrol Halmi dikatakan menggunakan taktik yang sama.
Ketiadaan dua sosok penting itu menghadiri prosiding Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) memperlihatkan penipuan demi penipuan terus berlaku.
Bekas Naib Ketua UMNO Bahagian Setiawangsa, Shahbudin Husin turut mempersoalkan tindakan Najib yang seolah-olah hanya cenderung kepada Arul dan Shahrul walaupun dikecam oleh pelbagai pihak.
“Di bursa politik kedai kopi dan lobi hotel, bertebaran cakap-cakap mengatakan betapa besarnya pangkat kedua-dua individu terbabit sehingga Najib seolah-olah hanya “PRO” saja kepada mereka.
“Malah, Najib selaku Perdana Menteri dan Menteri Kewangan telah tampil sebagai jurucakap memberi jaminan kedua-dua mereka akan tetap memberi keterangan,” tulisnya dishahbudindotcom.blogspot.com.

KAH KAH KAH

woit
hinalah ketuana melayu
kena tipu oleh arusl nasi kandar
kalau ditipu mat saleh kira okay
kalau ditipu orang asal kita okay
ini ditipu oleh arul nasi kanda
hina yang paling hina

ARUL NASI KANDA



----------------

1 ulasan:

Arie_73 berkata...

Rakyat malaysia mmg suka kena tipu dgn keling..shafiee..keling..azeez..keling..la ni arul plak..keling lagi..aduyaiii