Sabtu, 27 Jun 2015

BERITA SEDIH YANG MENGGUMBIRAKAN




FACE BOOK


maaf aku n anak aku dah lama berhenti jual.
yg sedih sekarang membaca pun meluat.
apa pun kita doakan yg terbaik buat harakah.




Hadi sudah bermula panik, Harakah kian tutup kedai...
PENGEDAR HARAKAH TERPAKSA BERHENTI JADI PENGEDAR HARAKAH, AHLI2 TAK MAHU BELI LAGI
Ketua Cwg Pas Flat Seri Perak, Bandar Baru Sentul, KL, Hj Abdul Kadir Tauhid terpaksa berhenti drpd menjadi pengedar utama Harakah bg kws Bandar Baru Sentul berikutan semakin ramai ahli enggan membeli lidah rasmi Pas itu sebaik slps Muktamar Pas ke-61 awal Jun ini.
Ini berikutan senario yg semakin buruk membadai parti Islam itu. Katanya, ramai lg pengedar2 kecil Harakah terpaksa berhenti kerana ahli2 sudah tidak berminat.
Ujarnya, terdapat 6-7 orang ahli Pas cwgnya memberitahu beliau, mereka sudah tak mahu jadi ahli Pas lg, kerana Hj Hadi Awang sangat flip flop, tak ada pendirian, dan ada seorang darinya mematah2kan kad keahlian Pas di hadapannya sehingga berkecai.

-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ingat TT..kedua2 golongan PAS ni aku dah jumpa. Yg totok cakap, semua ni ribut dlm cawan. Yg dulu totok, segala tenaganya diperah utk Islam dan unit amal, kemudian tipu helah Hadi Awang dpt dikesan dan kantoi mantoi.. bila ditanya, jawapannya boleh diringkaskan begini, "aku dah x mau amik peduli lagi dah! Berpuluh tahun jadi hamba dan buang tenaga untuk Hadi? Tidakkkk.. PAS bukan syarikat kepunyaan Hadi Awang!!!"

Pada aku, kali ni PAS mmg parti pukimak. Khalas!!

Tanpa Nama berkata...

TOILET PAPER lagi bersih dari Harakah

Apa hal nak kesat bontot dengan Harakah

BODOH ke?????