Ahad, 14 Jun 2015

GILA DAN SASAU






Jangan letak jawatan dulu, kata ketua Dewan Ulama PAS 

Mahfodz Mohamed meminta ahli-ahli PAS di Selangor dan Pulau Pinang agar tidak meletakkan jawatan terlebih dahulu sehingga Majlis Syura Ulama membuat keputusan walaupun muktamar lalu menerima usul untuk memutuskan hubungan dengan DAP.
Ketua Dewan Ulama itu berkata, Majlis Syura Ulama akan membuat keputusan berhubung kerjasama politik antara PAS dan DAP yang dijangka diadakan dalam tempoh sebulan.
"Kita mahu perbaiki hubungan kerjasama ini. Sebab itu kita juga minta negeri-negeri lain terutamanya di Pulau Pinang dan Selangor supaya jangan letak jawatan dulu sehingga keputusan dibuat,” katanya seperti dilaporkan Sinar Harian.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jangan-letak-jawatan-dulu-kata-ketua-dewan-ulama-pas#sthash.6aNetLEG.dpuf

KAH KAH KAH
woit
nak cakap gila
tak gila
nak cakap pandir
tak pandir
nak cakap sasau tak sasau
inilah tahap ulama
kah kah kah
keputusan  dah dibuat
ada lagi tunggu keputusan
c@#vb  765glk**   ##4FGsd@@

PUNTAK MUNTAK


-------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Hadi al pussikumutti......timbalan presideng ulamak jing sedunia, yg mana presiden nya Al sheikh haroooooon dino al pussijinni........Puak puak jin ni mana boleh percaya!

azam berkata...

Inilah last warning yang pertama

Awanama berkata...

Bebudak BAHALOL memang macam ini

Bukak gerai nasi lemak masih boleh cari Rezeki kan ????

Awanama berkata...

Gwa pernah terbaca sebuah hadis - " Tuhan mencipta hambanya terdiri daripada manusia , jin dan hewan , ada jin bersifat manusia dan ada pula hewan bersifat manusia . Mereka ini adalah perosak keujudan manusia " .

Hadis ini telah diblackout oleh agamawan agar manusia memuja dan mentaati mereka .

Cari jagan tak cari , ngaji jangan tak ngaji , kalo tak jumpa hafalan al quraan tak sempurna , sebab hafal hanya untuk habuan sampul , habuan uncang dan habuan dalam tin milo .

Awanama berkata...

Alih, Sebelum mesyuarat tak sembahyang istikharah ke? Belum dapat petunjuk, sebab tu buat keputusan flip flop!?!!

Awanama berkata...

makan taik puak ug ni................

Unknown berkata...

Last warning tp ada plak yg pertama... kalau dah last tu takde dah lg warning nya...

Awanama berkata...

Lepas last warning pertama ada last warning kedua, pastu tu ke3. Brp banyak last warning daa.... Last warning yg betul2 last, final selepas 3 x last warning U turn x jd last warning. Punyalah lembab, last ngan pertama pun x tahu.