Rabu, 8 Julai 2015

ADA SAKSI ATAU TIDAK?







3 akaun dibekukan milik Najib

Tiga daripada 6 akaun bank yang dibekukan oleh pasukan petugas khas semalam dimiliki Datuk Seri Najib Razak, ketika siasatan diteruskan terhadap kes wang berbilion ringgit didakwa dipindahkan ke dalam akaun peribadi perdana menteri.
Sumber mendedahkan kepada The Malaysian Insider, 2 daripada akaun itu ialah daripada Ambank dan Affin Bank.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/3-akaun-dibekukan-milik-najib#sthash.hdnmUGaH.dpuf

BETUL KE

kah kah kah
gwa tak caya
mana dia empat saksi
kalau tak ada empat saksi
tak ada siapa percaya

MUTA PUTA 

-----------------

8 ulasan:

Awanama berkata...

Dengar kabr akaun ambank tu pong dh lama tutup, apa faedah bekukan??yg kita nak tahu mna pegi duit 2.6 bilion tu?akaun Rosmah tk dbekukan jugak?paspot tk kena tahan?
Kalo peminjam PTPTN bole buat, penyangak no one laki bini nape tk bole buat???

Awanama berkata...

Biol dan bodoh hadi ni kan???

Awanama berkata...

Akaun yang dibekukan tu betul ke akaun yang dimaksudkan oleh ASWJ tu - Malaysia ni negara yang penuh dengan silap mata dan ramai ahli-ahli sihir. Buat siasatan untuk tutup kes tu mungkin sekali! Tiba-tiba selepas siasatan dijalankan... semua yang dilapurkan itu tidak benar belaka!
Aku memang tak percaya kerja-kerja siasatan yang dilakukan oleh badan2 yang dihujungnya ada huruf `M'....pdrM... psrM ... dll. Seperti kata TT badan2 ini diwujudkan adalah untuk melindungi gerombolan...

Awanama berkata...

Bila mau ending drama ni. Penonton sudah bosan .banyak benda lain nak buat.
bosan aku fah bosan.

Awanama berkata...

akaun yg masyuk wang bilyun2 tu dah ditutup stlh wang yg ada dipindahkan ke luarnegara.

jadi - akaun apa yg dibeku ni?

Awanama berkata...

Hadi pil kuda kepala komunis.Kah..kah...kah...

Awanama berkata...

hadi kepala pelir

Awanama berkata...

Hadi ialah org yg tak membaca. Jawapan dia hanya pusing2 situ aje