Jumaat, 28 Ogos 2015

MAZHAB SUNNI WAL RASUAH






KOMENTAR
ini adalah
ajaran dari mazhab
sunni wal rasuah
mazhab ini wujud
bukan sahaja di malaysia
wujud dipelbagai negara

ciri utama mazhab ini ialah:
memperkukuh daulah zalim
menyokong rasuah
menyokong salah guna kuasa
membodek pemerentah
dan
menjual ayat ayat suci
menjual agama sebagai
menjadikan agama sebagai modal

jalur pemikirana mazhab ini
ni bukan hanya wujud
dalam agama islam
dalam kristian  ada
dalam hindu pun ada
dalam judaism pun ada

di eropah jalur mazhab ini
telah bersekongkol 
dengan kaum feudal
berkerja sama dengan tuan tanah

malah pada ketika itu di eropah
pemilik jalur ini
mengakui memiliki
direct on line dengan tuhan

justeru
berupaya membatalkan dosa kaum feudal
yang telah membunuh ribuan rakyat
membatalkan dosa tuan tanah
yang telah merampas tanah kaum tani
dengan satu syarat:
sanggup membayar dengan jongkong emas

NOTA:
jongkong emas ini
masih tersimpan
dalam di peti besi
vatican city
yang hari ini dijadikan
modal oleh vatican city
untuk berniaga dipasaran saham

Waran tangkap untuk penceramah bebas | Free Malaysia ...

www.freemalaysiatoday.com/.../...
Translate this page
Free Malaysia Today
19 hours ago - Sharhan menghadapi perrtuduhan khalwat yang dilakukan bersama ... Utusan Online melaporkan, penceramah bebas itu, Sharhan Shafie dan  ...

Tuduhan khalwat, waran tangkap untuk penceramah bebas ...

malaysianreview.com/.../tuduhan-khalwat-waran-tang...
Translate this page
14 hours ago - Tuduhan khalwat, waran tangkap untuk penceramah bebas. Sharhan Shafie. Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur mengeluarkan waran ...

Mahkamah keluar waran tangkap terhadap penceramah ...

www.bharian.com.my/node/77630
Translate this page
Berita Harian
20 hours ago - Mahkamah keluar waran tangkap terhadap penceramah bebas ... pada prosiding sebutan kali pertama kes tuduhan khalwat, dua tahun lalu.

Perhimpunan Bersih 4 undang kemusnahan, dosa, kata ahli akademik


Perhimpunan haram Bersih 4 yang akan diadakan pada hujung minggu ini bukan sahaja bertentangan ajaran Islam, bahkan membawa kepada kemusnahan dan mengundang dosa, demikian menurut seorang ahli akademik.
Pensyarah Kanan, Jabatan Pengajian Al-Quran dan Al-Sunnah, Fakulti Pengajian Islam, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM)  Fadlan Mohd Othman berkata meskipun ada yang berpendapat perhimpunan itu bertujuan menyuarakan ketidakpuasan hati kepada kerajaan, ia tetap menyalahi syariat Islam
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/perhimpunan-bersih-4-undang-kemusnahan-dosa-kata-ahli-akademik#sthash.Xx7SqwgB.dpuf

KAH KAH KAH
gue tak ade
nak cakap apo apo
gue dah lamo royak
kah kah kah

SUNNi WAL 

RASUAH


-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jual agama adalah sebahagian ajaran mazhab sunni wal rasuah
ada tersebut dalam kitab suci wal rasuah ayat ke 2.6 bilion baris tiga dari bawah muka belah kanan

"maka berlumbalah kamu mencari harta seolah kamu hidup selamanya tanpa gusar dan takut, juallah apa yang patut hatta taik sekalipun dan bersyukurlah"

Tanpa Nama berkata...

PENSYARAH KANGKONG AL BAHLOL AL POYO tu tak belajar ke?????

Apa bahalol sangat ?????

Nasib baik ada Cina india bayar cukai bagi gaji pencen sampai KIOK

Rakyat nak BERSIH4 biar saja lah....

Kepala Otak!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt punya ceramah bab ahlil sunnah kat atas tu dah cukup cantik dan jelas sangat dah. Cuma aku nak bubuh penambah perisa sikit supaya berdengung lagi dia punya pedas.

Aku ini ahlil sunnah juga. Jangan salah paham. Cuma aku tak pernah jumpa fatwa2 yang membenarkan negara islam pilih raja sebagai kalipah sunni merangkap kepala agama. Dia ni wajib disembah macam berhala. Kalah nabi dan rasul dia punya makam. Pijak tanah pun tak boleh. Suci. Raja ni dilantik turun temurun sampai anak cucu biar pun perangai lebih teruk dari setan. Setan2 ni disembah dan dicium tangan oleh tok2 mufti, tok imam dan rakyat jelata. Macam dah wajib dah raja dilayan macam tu. Aku sebut benda ni kerana dia kepala ahlil sunnah. Semua mupti2 serban tinggi kena melapor dengan dia. Semua imam2 kena doa atas dia. Kalau tidak semua kena terajang tanpa boleh merayu lagi.

Ahlil sunnah jadi pegangan umno kononnya. Tapi aku tak jumpa satu hadis pun yang membenarkan kerja2 membalun harta negara. Ambil kapir jadi kawan atau kroni buat duit billion2 dengan cara yang salah. Tarah habis bukit bukau, gunung ganang dan dataran pasal nak buka tempat judi, kilang arak, kelab preemason dan segala macam yang tuhan tegah. Kutip pula cukai lalu dicampur aduk dengan hasil cukai yang bersih. Lalu bagi makan pada rakyat. Ahlil sunnah apa macam ni punya jalan pemerintahan. Nabi atur macam ni ke?

Ahlil sunnah oh ahlil sunnah. Punya le kuat dok ceramah di corong speaker, alih2 yang masuk kapir lebih ramai dari masuk islam. Apa hal ni tok mupti? Sebab cara kau tadbir agama tak betul. Masjid di zaman nabi tempat yang sangat sepi, syahdu dan tenang. Tempat yang aman bagi seorang hambaNya merintih senyap2 kepada tuhannya. Kemudian mereka bangun dan buat saf rapat2 dan sembah tuhannya senyap2. Kemudian mereka bertanya khabar siapa2 ahli keluarga yang sakit atau susah tak makan. Kemudian mereka pergi ziarah dan menyantuni saudara2nya yang sakit atau susah. Kemudian mereka tolong menolong dalam berniaga dan cari makan. Mereka tak ajak setan nak perjatuh kawan2.

Tengok macam mana mesjid ahlil sunnah sekarang. Semua program nak kena belasah pakai speaker cukup2 tinggi dia punya volume. Tak peduli medjid tu berjiran dengan rumah2 penduduk. Ada yang nak berehat tenang2 dah tak boleh. Ada yang nak berbual sesama ahli keluarga dah tak selesa. Ada yang nak tidur kerana kerja syif dah tak boleh. Macam2 gangguan datang dari mesjid. Islam tahi minyak apa macam ini? Sepatutnya program mesjid untuk orang dalam mesjid itu sudah le. Yang kau ganggu 10,000 orang kerana nak layan 10 orang dalam mesjid tu buat apa? Islam ajar macam ni ke aku nak tanya.

Demi Allah kalau aku diberi Allah panjang umur, aku nak tengok masjid dikembalikan macam zaman nabi. Masjid memberi sinar rahmat dan kasih sayang kepada semua makhluk. Buat program masjid senyap2. Tak kan semua benda nak kena beritahu orang. Kalau mengajar kitab, ajar senyap2 le pada jemaah sahaja. Yang penting jangan ganggu orang sampai orang maki islam. Tengok gereja. Mereka buat kerja senyap2 dan bangunkan macam2 untuk umat dia.

Tolong kaji balik kenapa ahlil sunnah ni tak boleh jadikan negara contoh kepada manusia sejagat. Tolong tengok balik apa yang nabi suruh, apa yang nabi tegah. Kaji kenapa islam tak jadi tinggi dan mulia dalam dunia sekarang ini.