Khamis, 20 Ogos 2015

ORANG TUA ITU?






SIAPA ORANG TUA ITU




ATM MESIN
lelaki tua itu ialah gambar yang tersebar dulu.orang tua yang berdiri di tepi mesim ATM .Cari dan tangkap on ORANG TUA MISTERI
Anonymous
on 8/20/15
DAH LARI
Urangtuo tu mungkin telah lari....dan menyelamatkan diri ke dalam gua....Sekarang tinggal menetap di dalam gua.....Orang Tua dari Gua... on SATU PERTANYAAN
Anonymous
on 8/20/15
GAMBAR BLUR
Banyak la kau punya 'saya bukan robot'! Menyampah betul la aku! Ada ke suruh aku pilih semua yg tunjuk tanda jalan, macam la besar sangat boleh aku nampak apo kau tulis! Gambar pun blur. Hampesss! Ini mesti projek najib dgn menteri bn, banyak sangat kebas minum benggali ijat punya susu lembu sampai penuh dna lembu dalam otak dia kahkahkahkah! 

Ehhhhh..kali ni dia suruh aku pilih gambar yang ada tolo. Kahkahkahkah kalau ado gambar najib sekali dalam pilihan tu, sah-sah la aku tak tanda gambar dia kahkahkahkah! on ORANG TUA MISTERI
Anonymous
on 8/20/15






-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalao nak cari orang tua tu...senang.
Ramai orang tua dalam rumah orang tua..
Ramai orang tua yang nak tempeling Najib...
Don't Play Play dengan orang tua..


Ada baca berita KoreA?
Bekas Presiden negara tu dikena kan hukuman , sebab ada terima wang Derma...kakaka
Terima $700,000 dan hukumannya jel 1 tahun.
Kalao terima $700,000,000 , agaknya berapa tahun kena duduk dalam jel?..kakaka