Sabtu, 19 September 2015

FACIST JEPUN BERGERAK











KOMENTAR
waspada
perubahan politik dunia
perubahan politik asia
perubahan politik asia 
tenggara

salepas perangg dunia ke dua
jepun dan german dilarang
mendirikan tentera
dilarang membuat senjata

dilarang soldadu bergerak
ke luar negara
kini fascist jepun berjaya
mengubah perlembagaan jepun
jepun akan membuat senjata
jepun akan mendirikan tentera
soldadu jepun boleh bergerrak
ke luar negara

NOTA:
jangan lupa general tojo
jagan lupa yamashita


WASPADA!


Japanese soldiers could fight abroad again after security bill passed

Japan has passed controversial security bills that will allow the country’s troops to fight overseas for the first time since the second world war, despite widespread voter opposition and mass protests in central Tokyo.




---------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Pergi mampos kau jepun. Negara kau bila2 masa pun tuhan akan binasakan dengan tsunami dan gempa bumi paling mega dalam sejarah. Kau bangsa paling perkauman dalam dunia. Berjuta2 manusia kau jadikan hamba abdi di kilang2. Berjuta2 manusia pencen dalam papa kedana selepas kau perah keringat mereka. Ada tuan2 pernah nampak jepun celaka ini duduk makan bersama2 pekerjanya.

Aku pernah bekerja di logi perbekalan elektrik hidro jepun puluhan tahun dulu. Aku kenal betul dengan kapir ini. Tapi satu hal yang aku dapat dari jepun adalah kegigihan, ketabahan dan sikap berani gila. Sebab tu tuan2 jangan terkejut kalau aku maki cukup2 umno bn nih. Sebab umno bn ni tak mahu jadi perkauman nombor wahid macam jepun. Awal2 lagi jangan bagi peluang pada bangsa asing. Ni tidak. Kata anti cina tapi dengan cina jugak kau bagi semua tender dan buat kawan merembat. Sial punya umno bn.

Oi umno. Kau tahu tak berapa ribu tan emas2 yamashita yang tersangkut kat tanah melayu nih. Tak sempat nak hangkut bawa balik jepun. Dah kena bom atom. Pergi le cari emas yang bersepah2 tu. Bina balik negara kita. Jangan bagi peluang yayasan sakura datang merembat. Apa kau dah kautim dengan mereka ke? Sial betul kau.

Awanama berkata...

SOS. Tuan tt. Ulasan hal jepun dan yayasan sakura yang aku baru hantar tadi mohon jangan disiarkan. Tolong sangat2 sebab ia isu sensitif. Kalau tuan tt tersiarkan, saya amat menyesal dan mungkin tidak mahu mengulas lagi. Trm kasih dan mhn maaf byk2 sahabatku tuan tt.

Awanama berkata...

Biar lah Soljal Jepun jalan jalan serata dunia

Mana lah tau Soljal Jepun Pompuan pon masok hutan sampai Malaya balik...

Pompuan Jepun gebu gebu bak Anina OK

Mat Bahalol surrender terus kalau jumpa Soljal Jepun Pompuan nun walau di SEPILOK sekali pon.

Jepun ini lurus bendol , mana ada main Pau Pau Pau..... Mat Kampau !!!!!!!

Awanama berkata...

Itu propaganda Republik Rakyat China yang tidak mahu ada pihak yang mencabar cita-cita politik mereka.

Awanama berkata...

Sensitif aper? Skrg langit dah terbuka

Awanama berkata...

betul tt.. 10thn sblm jepun serang malaya, mata2 british suda dpt berita serangan. british memindahkan rakyat2 british ke spore. semasa jepun serang malaya, askar british suda cabut.dan org2 melayu la yg mjd barua british sbg pnunjuk jalan.tak mungkin org2 cina jd barua sb jepun anti cina.kaum2 cina dimalaya melalui pkm mlwn jepun sb jepun anti cina dan bukan anti melayu.dan tnyata jin samsudin telah mbuat filem aksi yg salah.melayu bkerje dgn british..sbg askar n polis british.british la yg telah memplankan susunatur letaknya carcosa negara,polis dibukit aman, padaang golf suda btukar jd taman2 sekitar tugu.semua ni drancang bkn kebetulan demi mjaga keselamatan pegawai tinggi british.org2 melayu yg mjd baru british masih ada yg idup dan mberi berita yg salah.org2 ni akan pekakan telinga dan butakan mata bila bukti ditunjukkan kpd mrk. mrk hanya ada semangat tanpa fikir. Malay and amuk terlalu sinonim dgn melayu terutama org2 oportunis spt dato jamal, ali rustam, bekas2 tentera, bekas2 komondor..