Rabu, 16 September 2015

TERUSKAN LAGI






TAHNiAH

CUKUP

HEBAT


Sambutan luar duga AMANAH di Kelantan

Selepas dua minggu penubuhannya, Pengerusi Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu berkata sambutan "luar dugaan" rakyat terhadap parti itu menunjukkan tiga negeri mendahului berbanding negeri lain.
Berdasar data permohonan yang dibentangkan dalam mesyuarat AMANAH kelmarin, Mohamad berkata Kelantan mendahului dengan sebanyak lebih 7,000 borang telah diisi dan dikembalikan kepada ibu pejabat AMANAH dan kini sedang menunggu kelulusan.
Menurutnya lagi, penyertaan kedua terbanyak dari Johor melebihi 5,000 orang manakala, ketiga tertinggi dari Selangor sebanyak lebih 4,000 permohonan dan Kedah berada di tangga keempat dengan permohonan melebihi 2,000 borang.
Dalam wawancara dengan Malaysiakini, Mohamad berkata setakat ini sebanyak 50,000 borang telah diedarkan tetapi belum dikembalikan dan dijangka 30,000 borang bakal diluluskan menjelang mesyuarat parti itu yang akan datang.

TERUS LAGI




--------------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak ramaikan ahli, Mat Sabu kena tukar nama kepada Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta.

Tanpa Nama berkata...

Teruskan menipu Mat Sabu.. syabas tukar tiub vape janggut..

Tanpa Nama berkata...

Ini berita tidak mengejutkan. Yang paling mengejutkan sekali adalah kenapa pas jadi macam yang ada sekarang. Parti Amanah Negara sudah cukup besar pada namanya tapi cukup menakutkan hati siapa2 yang menerajuinya. Nama amanah adalah nama mulia sifat nabi. Tentu orang yang membawa nama ini pasti amat berhati2 dalam soal pentadbiran negara. Dalam urusan sesama manusia. Dalam urusan dengan tuhannya.

Aku awal2 lagi masuk parti ini atas sebab yang satu. Aku inginkan perubahan total di atas segala kepincangan yang terjadi di negara kita. Kemusnahan harta negara dan kemiskinan rakyat di bumi kaya raya.

PAN pasti mendapat sambutan kerana ia dipimpin dan diperkuatkan oleh barisan kepimpinan harapan rakyat, disayangi rakyat dan didambakan oleh seluruh rakyat berbilang kaum.

Pengerusinya bang mat sabu adalah sosok paling dihormati lagi dikasihi oleh rakyat kita sekarang ini. Manakala pemimpin parti islam yang satu lagi adalah sosok yang paling menakutkan sekali. Rakyat takut kalau dia perintahkan jihad gaya isis, maka habis punahlah negara kita.

Selamat lahir ke dunia wahai PAN. Walaupun kau lewat setengah abad tapi cukup bermakna bagi kami semua rakyat malaysia. Kami dahagakan kadih sayang dari pemimpin. Kami rindukan hidup muhibbah antara kaum. Kami mahu menyediakan sebuah tempat yang amat lagi makmur untuk anak cucu kami.

PAN, kami akan bersamamu sepanjang hayat kami selagi kau benar2 membawa rahmat seluruh alam.

Tanpa Nama berkata...

Ambo ore kelate..pru 14 mitok tlg ltk calon PAN di dun kota lama parlimen kb..ambo nk pakoh PAN...

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Kelantan sudah tak nak jadi BODOH lagi.......

Bagus lah!!!!!!!!!!!

badrol berkata...

DAP melayu

Tanpa Nama berkata...

Salam tuan tt. Ayat2 pada perenggan 5 dan 6 ( selamat lahir ke dunia...) aku cadangkan tuan buat satu lagi topik baru selepas siapa mmat sabu. Kita nak alu2kan kelahiran PAN dengan pernyataan paling menusuk kalbu. Tak usahlah siarkan tulisan aku yang ini. Hadoi, sampai 2 topik tuan tt dah buka berdasarkan ulasan di sini. Malu pun ada. Bangga pun ada. Terima kasih. Wassalam.

Tanpa Nama berkata...

Klu mak kau jd Presiden..aku nk jd ahli boleh..?..boleh korek-korek..!