Sabtu, 3 Oktober 2015

AMANAH PEDULI






TAHNiAH!

AMANAH
TERHOT PANAS PANAS PANAS ALHAMDULILLAH ROS SUDAH LULUSKAN AMANAH. AMANAH DAPAT KEBENARAN ROS GUNA NAMA BAHARU Parti Amanah Negara (Amanah) hari ini mendapat kebenaran daripada Pendaftar Pertubuhan (RoS) untuk menggunakan namanya, menggantikan nama Parti Pekerja-pekerja Malaysia yang dikenali sebelum ini. Presiden Amanah Mohamad Sabu berkata parti itu yakin RoS juga akan memberikan lampu hijau untuk beberapa perubahan lain yang dipohon, termasuk perlembagaannya.

 Pada masa ini, RoS memberikan kebenaran untuk perubahan nama dan alamat, selain jawatan pengerusi parti kepada presiden. Amanah, parti baharu yang dibentuk daripada serpihan parti Islam pembangkang PAS sebelum ini cuba membentuk parti baharu dikenali sebagai parti Progresif Islam tetapi ia ditolak RoS. Ia kemudian mengambil alih dan menjenamakan semula Parti Pekerja-pekerja Malaysia yang tidak aktif. Mohamad hari ini menepis cakap-cakap yang menyatakan Amanah sedang berusaha keras memikat orang Melayu menyertai parti itu. on MANA MARUAH CIKAH
Publish | Delete | Spam
LABUKAU
on 10/2/15





------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Syukur kepada Allah Taala. Akhirnya lulus dan sahih juga nama PARTI AMANAH NEGARA.

Nama amanah itu sendiri adalah nama besar. Boleh bikin sakit yang amat berat kepada pengusungnya. Baik2 bawa nama itu. Kalau bertepatan dengan amalan sifat nabi yang mulia yakni dapat diterjemahkan sekadar 10% pun sudah sangat membawa rahmat seluruh alam. Ini tafsir para ulamak selaras dengan lemahnya iman manusia akhir zaman serta besarnya fitnah dari yahudi dajjal.

Manakala nama Negara sangat menyentuh hati2 para rakyat jelata. Mereka nampak parti ini begitu diharapkan. Begitu diimpikan untuk duduk di dalamnya. Rakyat mahu sebuah negara yang benar2 sebuah negara yang berdaulat dan makmur. Dapat jaminan hidup aman dan selesa sampai anak cucu. Sampai hari kiamat.

Kepada pengacau2, agen2 umno bn, munafik bangsat, pm, yang busuk hati. Aku tahu kamu semua akan berusaha sehabis gila untuk memusnahkam parti ini. Tidak kira kamu dapat upah tak cukup beli beras sekali pun, kamu tetap akan perbuat durjana. Aku beri amaran satu kali sahaja. Kamu mesti binasa di akhirat nanti!

Naguib Kaki Lima berkata...

Kartel Azmin?