Isnin, 26 Oktober 2015

CADANGAN TERBAIK







TERBAiK!





Exco mahu latih ibu tunggal jadi tukang urut

Kerajaan negeri mahu melatih kira-kira 26,000 ibu tunggal di Terengganu sebagai bidan dan tukang urut kepada golongan wanita di bawah Program Mama Care, kata Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Negeri, Muhammad Pehimi Yusof.

KAH KAH KAH

TERRBAiK

JANGAN

TERHAPPY 

END
iNG

KAH KAH KAH



------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu je standard pemikiran pemimpin melayu yg nak diperturunkan kepada bani melayu...

Tanpa Nama berkata...

TUAN TT ,Memang bergeliga otak ahli exco dewan undangan Negeri Terengganu yg mencadangkan ibu2tunggal mejadi tukang urut untuk golongan wanita sahaja di negeri Trenggannu .ini mesti ada udang di sebalik batu mula2 untuk kaum wanita sahaja kemudian orang2 lelaki yg tua2 saperti TUANG PRESIDENG dan MURSIDUL GENERAL dikecualikan lepas itu pekerja2 yg sudah pencen di benarkan.Tuan TT you ingat geng2 tua2 ini dah hilang sex ke malah bertambah kuat Bukan semua ibu2 tunggal tua2 belaka tetapi banyak yang muda2 dan masih bergetah dan cun2.Itulah yg geng2 berserban besar berjubah arab dan warna hijau pula,dan berlebai putih berjanggut panjang amat suka.APA PUNYA BAHLOLnya CADANGAN.

Tanpa Nama berkata...

Tau tau nak urut KONTOL saja otak nya

Kalau suroh candat SOTONG kira OK jugak

Kepala Otak saja

Usop ali berkata...

nak bodohkan bangsa sendiri jer ...munafikin ni ....

Tanpa Nama berkata...

Di Terengganu masih banyak lagi peluang mendapatkan pendapatan dari pekerjaan yang lazim diterokai selain dari menjadi Tukang Urut (tidak berniat untuk menghina).Mengapa EXCO Negeri Terengganu begitu tumpul tahaf pemikirannya. Gunakanlah kuasa kerajaan yang ada ditangan untuk memikir sesuatu yang bermanafat untuk semua di negeri tuan.

Apa gunanya ahli pemikir, ahli ekonomi,ahli penasehat perniagaan kerajaan kalau bukan untuk ini. Kumpulkan mereka dan perah pendapat mereka, tentu idea baik akan terpancut dari otak mereka. Kerajaan Terengganu menanggung kerugiaan berterusan kerana menggaji exco hampas.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha hanya mampu tergolek dog mikir minda sandat sotong nelayan presideng tak tak cukup akal...membawa kekusutan minda kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kah3... latih ibu tunggal cun untuk volcano massage