Isnin, 26 Oktober 2015

SIAPA DIA MUSTAPHA MUHAMAD INI?



NOTA
siapa dia mustapha muhamad
berapa buah buku ekonomi
yang dia tulis?
apa teori ekonomi dia?

sila tanya lebai google
dalam 70 saat
nama mustapha hanya naik
208,000 kali

sila tanya lebai google
dalam 48 saat
nama profesor joseph stiglitz
naik lebih dari 4.6 juta

About 4,600,000 results (0.48 seconds) 
Showing results for joseph stiglitz
Search instead for joseph stiglith







"Malaysia akan menjadi “net trade loser” setelah menyertai TPP, di mana perbezaan nilai eskort berbanding import, iaitu imbangan perdagangannya, akan merosot US$17 bilion setiap tahun. Dalam erti kata yang lain, berdasarkan perkiraan ekonomi yang jelas dan mudah, Malaysia akan menjadi lebih teruk dengan TPP."


Mustapa Mohamed
25 Oktober 2015
ALOR SETAR - Syarikat Malaysia berpeluang untuk memasarkan produk mereka ke lebih banyak pasaran jika negara memilih untuk menyertai Perjanjian Perkongsian Trans Pasifik (TPP).


KAH KAH KAH

BETULKAN

DULU KEDA
i

ROTI MEKSOM

DI JELi 

KAH KAH KAH


-------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Budak Bahalol jugak gaya nya

Usop ali berkata...

bangsat pejuang bangsa konon...poooraaah

Awanama berkata...

TUAN TT,susah mau cakap dengan MUSTAPHA anak MUHAMAD ini.nak kata dia tak pandai banyak orang cakap yang dia pandai dan cerdik, dan nak kata dia bahlol dan bodoh banyak perkara2 yang dia lakukan itu ketahap bahlol dan bodoh.kITA ambil ukuran macam ini sajalah kalau dia pandai dah lama jadi MENTERI BESAR KELANTAN DAN ukuran kebodohan pula senang saja sebab semua MENTERI2 CABINET NAJIBGOR ADALAH ORANG2 YG TAK PANDAI DAN JADI PAK TURUT NAJIBGOR YANG TIDAK MAHU MEMBACA DAN BERFIKIR.

Awanama berkata...

Oittt nanti suku sakat tok pa kata...prof tu diupah oleh pihak yg dengki dan khianat dgn ekonomi MALASyia ....nie mesti geng anwar Ibrahim kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Tapa ini lulusan Havard, universiti tersohor di alam buana ni .. sebab dia cerdik pangkatnya tak naik naik .. tak macam Najib masuk U pun tak habis .. tak macam Zahid, thesisnya dilekeh orang .. pikir punya pikir maka las kopek cara nak naik pangkat maka Si Tapa ni terpaksa membodohkan dirinya .. mungkin satu hari nanti Tapa mengatakan dia hanya ada sijil tadika saja.