Selasa, 6 Oktober 2015

SYUKUR UNTUK PARTI AMANAH






PARTI AMANAH


Syukur kepada Allah Taala. Akhirnya lulus dan sahih juga nama PARTI AMANAH NEGARA. Nama amanah itu sendiri adalah nama besar. Boleh bikin sakit yang amat berat kepada pengusungnya. Baik2 bawa nama itu. 

Kalau bertepatan dengan amalan sifat nabi yang mulia yakni dapat diterjemahkan sekadar 10% pun sudah sangat membawa rahmat seluruh alam. Ini tafsir para ulamak selaras dengan lemahnya iman manusia akhir zaman serta besarnya fitnah dari yahudi dajjal. Manakala nama Negara sangat menyentuh hati2 para rakyat jelata. Mereka nampak parti ini begitu diharapkan. Begitu diimpikan untuk duduk di dalamnya. 

Rakyat mahu sebuah negara yang benar2 sebuah negara yang berdaulat dan makmur. Dapat jaminan hidup aman dan selesa sampai anak cucu. Sampai hari kiamat. Kepada pengacau2, agen2 umno bn, munafik bangsat, pm, yang busuk hati. Aku tahu kamu semua akan berusaha sehabis gila untuk memusnahkam parti ini. Tidak kira kamu dapat upah tak cukup beli beras sekali pun, kamu tetap akan perbuat on AMANAH PEDULI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/3/15






---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amanah.

Nak daftar parti politik sudah dapat.

Sekarang kerja kuat kuat buat amanah tugas harian bukti kan Melayu BUKAN Bangsa Pau Pau Pau , Mat Kampau !!!!!!!!!!


Ulamak pon kaki Pau Pau Pau

Amanah kena bukti kan betul betul ada nilai ekonomi !!!!!