Jumaat, 20 November 2015

ADA LAGI RUPANYA






OH! PAK AJi

ADA LAGi

NOW buat pendedahan baharu pembaziran YaPEIM

PETALING JAYA: Walaupun disaman Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Tuan Haki Jamil Khir Baharom berhubung isu penggunaan dana Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM), ia sedikitpun tidak menghalang Akmal Nasir membuat pendedahan terbaharu.
Pengarah National Oversight and Whistleblower (NOW) itu akan tampil membuat pendedahan terbaharu yang didakwa pembaziran oleh YaPEIM.
Pendedahan tersebut akan dibuat jam 11 pagi pada Jumaat ini.


KAH KAH KAH
woit
ingatkan dah abis
kah kah kah
rupa rupa ada lagi
pak aji susah bergolf
mak aji susah shopping
kah kah kah

ADA LAGi
--------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Ingatkan Tok Aji dah habih torberak .. rupo nyo bolom lagi, masih banyak lagi berak tersimpan dalam buntot dio .. tak apo nanti Pak Akmal akan pastikan buntot Tok Aji akan borosih daripado berak.

Agak nyo Tok Aji, kali ni buleh lopeh tak .. macam Piem kito, Isa Xinsir, Nuar Musa, Sarizat Lombu dan ghamai lagi, somuanya bukan sotakat lopeh dapek naik pangkat dan golaran lagi .. kalau Tok Aji lopeh jugak, itulah dinamokan sonang duniyo dan akhirat .. Tok Aji akan dapek Tan Sri pulak .. aamin mudah mudahan.

Toringat lak den pado sebuah sajak yang masyur yang secaro simbolik (jgn keliru simbolik jo) .. mengatokan " tuhan sudah mati ". Bilo tuhan sudah mati, tulah manusia akan buek apo sajo yg dio suka termasuk mentedarah haghato anak yatim .. satu perbuatan yang sehabis sengkek .. Tapi secaro olok-olok untuk berlindung dia mengatokan "itulah joki daripado tuhan".

Tanpa Nama berkata...

Nanti yapeim buat kursus beramput cara Islam kt Sweden kah kah kah