Ahad, 29 November 2015

APA ITU KAKI BODEK





BEZA BODEK

DENGAN

DEMOKRASi



Demokrasi bukan bermaksud puji Najib sahaja, kata Mahathir


Mahathir Mohamad berharap Timbalan Presiden Umno Muhyiddin Yassin diberikan peluang berucap semasa perhimpunan agung parti pada 8 hingga 12 Disember depan.



Harapan itu dizahirkannya sewaktu mengulas tindakan Majlis Tertinggi (MT) yang memutuskan Muhyiddin tidak merasmikan persidangan sayap Pemuda, Wanita dan Puteri.

"Kalau dia (Muhyiddin) hendak bercakap, saya harap speaker bagi peluang dia bercakap.

"Kalau tak kita jangan bercakap pasal demokrasi.

"Kalau nak puji (presiden Umno) D Najib (Razak) saja baru bercakap, ini bukan lagi parti Umno," katanya pada sidang media selepas acara penutup KL Summit 2015 di Kuala Lumpur pagi ini.

KAH KAH KAH
woit
bodek namanya cium tangan
bodek namanya angkat telo
bodek namanya kaki angguk
bodek namanya yes man
kah  kah kah

BODEK LAGi




---------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Bodek tu telor pada kontol .. tak seperti kontol (yg sehat) telor tak pernah "masuk ke dalam" surga .. abis kuat pun ninjau drp luar je.

Angin pasang adalah satu penyakit pada bodek, ia hinggap pada peratusan kecil lelaki je .. terutama orang ummo. Bila kena angin pasang, untuk keselesaan ia perlu diampu dgn tangan daripada bawah .. sebab telor sentiasa berada dibawah kontol.

Untuk lebih selesa, tuan punya kontol sanggup upah orang menjilat bodek@telornya sebab kekadang angin pasang itu panas. Itu lah yg terjadi pada umno hari ini .. takde masalah pada ketuanya yg kena angin pasang .. ramai yg mengampunya .. malah tukang jilat lagi ramai ..

Dek terlalu ramai yg menjilat .. dah tak perlu kak ros kita guna kerim pelembab, bila bang najib teragak nak masuk kedalam surga yg dah kering kontang itu.

Awanama berkata...

TT.. apasal muka dp penjilat tu mcm mukhriz jer..