Isnin, 9 November 2015

SILAP BESAR - SILAP






HUSAM SILAP BESAR

Presiden Pas tidak lagi punyai matlamat?


PETALING JAYA: Presiden Pas, Abdul Hadi Awang digambarkan sebagai seorang pemimpin yang tidak lagi mempunyai matlamat.

Perkara itu dinyatakan oleh bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa apabila merasakan beliau tidak lagi tertahan dengan cara kerja yang dilakukan oleh Ab dul Hadi.

Memetik laporan dari sebuah laman portal, Husam menerusi ceramahnya di Pasar Kedai Mulong, Kelantan baru-baru ini meluahkan rasanya itu kepada orang ramai yang datang dalam ceramah berkenaan.

“Kaki sebelah duduk dalam Pakatan Rakyat, yang kaki lagi satu duduk dalam UMNO. Itulah tuan guru kita,  Abdul Hadi Awang.

“Kalau nak bekerjasama pun, beritahulah, biar jelas. Panggil muktamar dan kawasan dan maklumkan kepada semua ahli bahawa Pas kini sudah bekerjsama dengan UMNO,” katanya.

KAH KAH KAH
woit
abdul hadi dari dulu
tak tahu psal apa dia wujud
kah kah kah
pasal  apa  dia dilahirkan
kah kah kah
hadi sendiri pun tak tahu
kah kah kah
tapi hadi banyak kaki
mana mana boleh datang
mana mana boleh ikat
mana mana boleh sedut
kah kah kah
ini kaki sotong katak
kah kah kah
CANDAT SOTONG




---------------

4 ulasan:

azam berkata...

hadi: bila anta nak benarkan ana bentangkan hudud?
najib: tak perlu sebab dulu anta cakap selangkah lagi syurga sebab berjaya pujuk ana bentangkan hudud.
hadi: takkan kesetiaan ana menyokong anta sia-sia?
najib: tak. bila PR hancur. ana dapat majoriti 2/3 & boleh buat undang2 zalim. anta boleh berjihad menentang ana. dapat selangkah lagi.

Tanpa Nama berkata...

Budak Bahalol tu target BILYON BILYON aja

Apa Husam tau pon....

Tanpa Nama berkata...

Dah sebati makan dedak.. gitu la jadinya..

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja Hadi dan ahli PAS bingung akan kewujudan Hadi sendiri. Malah Tuhan pun demikian bingung. Kot celah mana dia keluar. Tetiba berserban dan bengong. Bukan sekali dua, kerap sangat sampai x tau nak kata apa lagi.

Ahli PAS menderu2 keluar dan masuk AMANAH. PAS kini adalah parti agama yg gagal. Kemungkinan 2016, tiada muktamar semeriah sewaktu hayat TGNA dan Fadhil Noor.

Kebanyakan pimpinan PAS terdiri dari mereka yg kikir dan kedekut. Suka suruh petugas PAS buat kerja. Tugas derang berceramah berdegar2.. gaji driver MP PAS pun ramai yg gagal bayar. Gomen peruntukkan 1500.. cuma 900 ja dibagi kat driver. Tak caya.. tanyalah beratus2 bekas driver MP PAS selurih negara... driver pun serik nak percaya lagi.. kini PAS adalah jelas parti yg gagal setelah bertahun gah dibina dgn nama TGNA. Itu blom kira markas2 dan PASTI2 yg dikudratkan oleh ahli2 yg siang malam zuhud buat kerja.. kini mereka ditipu bulat2.. sesetangahnya kina dlm proses menyaman PAS utk dptkan balik markas2 dan tanah2 PAS sbb dah dah tertipu.. jika dulu imej tawadhuk TGNA dipergunakan oleh media dan ahli2 PAS sebagai modal meraih undi dan simpati masyarakat... kita sudah tiada lagi.. sodakollahulazeeem hampeh..