Ahad, 8 November 2015

TAK JAWAB POLIS







CUKUP HEBAT

POLiS TANYA

TAK MAHU

JAWAB



'Polis tanya, saya tak jawab'
SHAH ALAM - Bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad hari ini dilaporkan telah diambil keterangan oleh pasukan penyiasat Bukit Aman, kira-kira jam 11 pagi tadi.

Memetik laporan The Star,  Mahathir yang bercakap kepada pemberita di luar bangunan Yayasan Al-Bukhary berkata, beliau tidak menjawab soalan yang dikemukakan pegawai tersebut.

"Mereka tanya soalan dan saya kata saya tak akan jawab. Saya tak jawab," katanya.

KAH KAH KAH
woit 
cukup hebat
ini taiko
kah kah kah
satu pun tak jawab
kah kah kah
cool dude
kah kah kah

TAK JAWAB


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Polis pon kena hormat pada Orang Emas Senior Citizen

Kalau 64thn sudah setengah KIOK di buat nya

Paling tidak sudah kena PAU PAU PAU

Itu kan BAPAK KEPADA SEGALA KAMPAU kan.....


Ada MASYOOOKKKKKKKKK!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Polis tnyer.....tun, masa bersih4 tu, tun buat pe.....dgn ayu dan santun dgn penuh tatasusila adat ketimuran

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dua hari lepas..waktu dinihari..aku bermimpi..mimpi jumpa mahathir..manusia paling aku benci dilangit dan dibumi...apa terjadi..dalam mimpi tu aku cium tangan dia dan siap belaga laga pipi 3 kali..mesra ya ampun..dia siap pesan....942 perkara ni diorang tak selesai..depa pi dengar 945 punya cerita..beginilah kata che det...terus aku terjaga..serius beb...aku pau 6d 942945...kena beb..terkena...mungkin ada masalah dengan mimpi aku ni....tak taula....kakkakakakakaa....pukitai betul.....