Selasa, 26 April 2016

BERITA BAIK UNTUK INCEK RAZIF





BERITA BAIK

UNTUK

INCEK RAZIF

Pian Cecupak, Boy Iman, Nash terima gelaran Datuk ...

www.sinarharian.com.my/.../pian-cecupa...
Translate this page
Sinar Harian
May 8, 2014 - Dari kiri Pian Cecupak, NashBoy Iman ... ALLAH SWT tahu apa yang saya buat sehingga mendapat kurniaan dan gelaran Datuk ini,” katanya ...
Missing: johol

Pian Cecupak, Boy Iman & Nash Dapat Gelaran Datuk |

beautifulnara.com/pian-cecupak-boy-iman-nash-dapat...
Translate this page
May 8, 2014 - Tahniahlah diucapkan kepada Pian Cecupak, Boy Iman dan Nash atas ... Pian Cecupak Hidapi Masalah Mental Kerana Gelaran 'DatukDaripada Kerajaan NaningOctober 31, .... Anugerah Undang Luak Naning tidak sah.
Missing: johol

Kerajaan Naning beri gelaran Datuk untuk artis Malaysia ...

www.astroawani.com/.../kerajaan-naning-beri-gelaran-...
Translate this page
May 8, 2014 - Beberapa pelakon dan penyanyi Malaysia baru-baru ini dilaporkan ... (D.J.N.M), dari Kerajaan Naning, yang membawa gelaran Datuk. ... Mereka yang kini bergelar Datuk ialah penyanyi Boy Iman dan Nash , serta pelakon ...
Missing: johol

Dua Artis Terima 'Datuk Naning' Marah Dikutuk - Berita ...

www.mstar.com.my/.../artis-datuk-naning-kesal-dikut...
Translate this page
May 10, 2014 - Pian Cecupak (dari kiri), Nash dan Boy Iman menerima penganugerahan yang membawa gelaran Datuk oleh pengamal adat pepatih Naning.
Missing: johol

INCEK RAZIF

APA KHABAR

PINGAT SUDAH

PULANGKAN

ATAU BELUM



Kedudukan UMNO di Terengganu terumbang ambing

 | April 26, 2016
UMNO mempunyai tiga pilihan untuk menyelesaikan krisis antara Sultan Terengganu dan Menteri Besar, Ahmad Razif Abdul Rahman.






PETALING JAYA : Kedudukan UMNO di Terengganu terumbang ambing berikutan krisis melibatkan Sultan Terengganu, Sultan Mizan Zainal Abidin dan Menteri Besar, Ahmad Razif Abdul Rahman.
Sehubungan itu, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Batu Burok dari PAS, Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi berkata, UMNO mempunyai tiga pilihan untuk menyelesaikan krisis iaitu menukar Menteri Besar baharu, membentuk kerajaan perpaduan dengan PAS atau membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) seterusnya mengadakan pilihanraya negeri.
Menurutnya, walaupun UMNO mempunyai kedudukan majoriti di Dewan Undangan Negeri (DUN) tetapi kemelut dalaman kepimpinan parti tersebut perlu diselesaikan segera.
“Kerana rata-rata rakyat awam sudah terlalu muak dengan sikap terlalu banyak ‘berpolitiking’ sedangkan rakyat kini dihimpit dengan tekanan kos kehidupan termasuk Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) yang amat membebankan mereka,” katanya menerusi kenyataan hari ini

KAH KAH KAH

woit

incek razif

jangan risau

sila jumpa

lokman adam

dia duta wakil

sultan sulu

di gombak ada

kedai sultan 

boleh beli datuk

kalau tak dapat

cari undang johol

kah kah kah

SEMUA BERES
------------

Tiada ulasan: