Khamis, 11 Ogos 2016

DATU SERI YANG HEBAT







OH ! ENCIK 

DALAM BAHAYA

DATUK SERI

BOLEH ONLINE

DENGAN ALLAH


Ahmad Said 'berahsia' tindakan selanjutnya
Selepas spekulasi mendakwa akan ada usul undi tak percaya dibuat di sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu Isnin lalu, bekas menteri besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said kini mengambil pendekatan untuk 'berahsia' berhubung tindakan yang akan dilakukannya selepas ini.

Malah, ketika ditanya apakah perancangannya selepas ini, Ahmad Said menyerahkan perkara itu kepada Allah kerana
beliau tidak tahu apakah perkara yang akan berlaku pada masa hadapan.

"Saya tak tahu (apa akan terjadi selepas ini). Saya tak tahu, saya bukan pakar strategi. Saya seorang je. Tapi kena ingat,
walaupun seorang ia boleh berikan kesan, apa-apa pun boleh terjadi walaupun saya seorang.

"Bila rahsia, beritahu lebih dari sorang, bukan rahsia lagi," katanya ketika ditemui di kediamannya di Kemaman, Terengganu.

YANG TERBAIK

KERAJAAN GANU

MATI LUMPUH

KERANA KERJA

SATU MAT SAID

HEBAT BETUL

DATUK SERI

TERUSKAN LAGI



---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAT SAID BUKAN MAT DOGOL

Yang lain nama nama tapi hati satu saja ikut gaya MAT DOGOL

Itu beza nya

HIDUP MAT SAID !!!!!!!!!!!!!!!!!