Isnin, 22 Ogos 2016

TURUN DEMO 27 OGOS




TURUN DEMO 27 OGOS
mamat baju merah ini akan demo di padang merbok..senang buat pengagihan duit.kpd warga2 kampung sekalian sila lakukan hebohan ini. parti umno bn akan mewakilkan ketua tertinggi baju merah atau bekas2 komando atau bekas2 tentera utk mengadakan rombongan che kiah di KLCC atau ke PWTC pada 27Aug ini. 

Tempat2 pengumpulan akan diberitahu kelak melalui ketua2 pemuda kawasan atau wakil2 ketua kampung JKKKP atau ketua2 jurus ahli2 silat harimau monyet naga sakti..program selepas ke klcc atau pwtc, anda akan dibawa melawat ke putrajaya utk melihat masjid putrajaya yg panas atau ke masjid besi yg dibina utk sultan terengganu. 

sekiranya dibawa ke masjid besi dan terdengar org2 berckp mengenai terengganu terutama cerita encik mb atau cerita sultan dgn tia atau cerita mengenai zakir naik dgn tasik kenyir, maka jgn la didengar fitnah2 itu. sesungguhnya setiap niat yg baik itu pasti tuhan akan menyediakan dugaan bagi meguji hamba2nya yg soleh dan solehan. makanan minuman akan disediakan antaranya on SEMUA BOLEH BERDEMO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/21/16


-----------------

Tiada ulasan: