Ahad, 11 September 2016

TURUN KE JALAN RAYA





OBAMA DAN CLENTIT
Takat Obama ngan Clentit, sori la. Time tu Jorge Bush kaki perang, mmg cari nahas la. Mengkala Trunk naik, pun x jadi jugak. Banyak polisi dalaman dia nak tackle dulu. Mungkin slps 7 tahun jadi Presiden, kot2 time ni baru nak bertindak. Sbb politik mileage successor dia. Norega tu balaci US. Keje ngan CIA. 

Dia yg buat palat ngan Bush. Habis kuncu2 bisnes Bush dan CIA di Panama dipotong kepara. US terpaksa masuk guna alasan dadah dan rasuah juga kepentingan bisnes minyak, tanah dan air Keluarga Bush juga. Mcm kes Sadam Husein gak. Bush ni otak mcm Madey jugak. Tapi Bush lagi cerdik 50x ganda Madey. 

Tahun lepas, dia beli tanah di kawasan separa kering Paraguay 300,000 ekar? Kowtim baik dari zaman Gonzales hingga ke Cartes. Haha.. untuk apa ya? Kalo nko dan gua, satu relung pun x terbeli, inikan pulak 1 ekar kawasan kering. Jangan sembang lagi bisnes minyak Bush di US. Najib akan terus selamat selagi rakyat terus lena tidur. Y turun jalan raya tu, cuma x dpt melancap saja Sbb x dpt on DARI LIDAH PENGARANG

in response to Tak boleh kira juga bang. Tak ada jaminan Najib boleh selamat dengan terus menjadi MO1. Ingat peristiwa tahun 1989 yang menimpa Presiden Manuel Antonio Noriega dari Panama, yang dituduh terlibat dengan pengedaran dadah. Apabila Noriega mengabaikan desakan US agar meletak jawatan dan menyerah diri, US telah melaksanakan sekatan ekonomi dan mengepung Panama. 

Setelah beberapa lama, bala tentera US akhirnya menyerang Panama dan menggempur bandaraya Panama City semata-mata untuk menangkap Noriega. Jangan main-main dengan US bang. Saya tak kisah jika Najib diberkas kerana salah laku berkaitan 1MDB, AG ditangkap kerana melindungi Najib dan Rahman Dahlan akan ditahan bersama Salleh Said Keruak kerana bersubahat dengan Najib. 

Tetapi yang akan jadi mangsa terlebih dahulu ialah rakyat jelata. Bayangkan jika Malaysia dikenakan sekatan dan KL diserbu bala tentera US. Ahh, ngerilah! Malas nak cakap lebih-lebih..., by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Anonymous












-------------

Tiada ulasan: