Khamis, 10 November 2016

JAGAN GORENG HAL SAUDI





SHISHA TINGGI
ketika menjadi hamba di saudi, gua suka sarapan pagi dgn bebsi/pepsi..gua ikut sikap pak arab yg suka bersarapan pagi dgn minum bebsi..mkn sawarma dgn bebsi, mkn kabsa dgn bebsi, pendek kata sume mkn perlu ada bebsi..lama2 gua jd ketagih bebsi di saudi lebih sedap dari bebsi dimalaysia..

bebsi di saudi ada rasa pahit2 sikit dan tiada logo halal jakim atau halal mutawa..disbkan saudi adalah negara islam versi wahabi, mereka katakan kpd gua semua minuman dan makanan adalah halal termasuk restoran cina, restoran pinoy, restoran bangla, restoran paki atau resto turki atau brand2 alcohol yg lain..

kpd student2 yg dok mekah dok madinah, takyah la nak kata korang tau semua hal saudi..korang pernah tengok shisa di madinah setinggi bro isham rais? pernah ko cuba shisa tinggi mcm tu? paip nya je sama dgn getah paip air kat rumah korang..gua dtg sbg tetamu di madinah, gua disembelihakn anak unta dan tuan rumah kata gua bole menikahi mana2 anak gadisnya..disbkan gua tahu yg awek saudi ni bukan la on HARI INI WARGA AMERIKA MENGUNDI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/9/16








-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ????