Rabu, 2 November 2016

PA CHU CHENG




PAKAI SERAN SARANG TEMPUA
Haram bagi parti pembangkang menjalankan usaha menjatuhkan pemimpin parti pemerintah secara terbuka. Maknanya ikut islam acuan tukang fatwa, tidak haram dan boleh jika jatuhkan najib dalam diam dan tertutup. 

Maka mahathir dan muhidin dan shafie dan husni dan anwar dan azizah dan rafizi dan rakan seangkatan mestilah serta merta mulai hari ini berpakaian jubah dan serban setebal sarang tempua supaya tangan dan otak berjalan semuanya tertutup kemas tanpa kelihatan di bawah kain jubah yang melibas dan lilitan serban yang membukit. 

Buat cara tertutup. Cara terbuka haram boleh kena hudud atau isa. Cara tertutup cara underground cara subversif cara kominis okey tak haram. Cuma tangan tu kena jaga, bila gerak-gerak jari bawah jubah tu jangan hingga kelihatan seperti sedang pa chu cheng! (Oh, kit siang, tony pua, ambiga, maria dan lain lain tak tertakluk pada fatwa ni sebab depa kapir harbi, segala benda buat adalah haram dan boleh jamal ikan buat apa dia umum nak buat) on ADAKAH INI WAKIL TUHAN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/16






----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cakap cakap Pak Bahalol mana boleh pakai

Hujung bulan ambik gaji buta

Tiap hari main facebook tu lah kerja nya

Kasihan Jalan HAMZAH

Bahalol punya pasal , jalan pun dapat busok nama

Melayu lah , apa lagi

Goblok banget !!!