Isnin, 16 Januari 2017

OH MALAYSIA KU






INDIA JUAL

INDIA

MELAYU JUAL

MELAYU

ULAMAK JUAL

AGAMA

CHINA BELI

DAN JUAL

SEMUA
Pasangan dituduh dalang skim Ponzi ‘dilindungi’, dakwa bekas pemimpin MIC
 | January 16, 2017
Ia susulan dakwaan Geethanjali dan suaminya Gnanaraja yang dituduh menipu pelabur miskin sebanyak RM2.2 juta.


KUALA LUMPUR: Seorang bekas pemimpin MIC semalam mendakwa seorang bekas personaliti televisyen dan suaminya yang dituduh menipu beribu-ribu mangsa dalam skim pelaburan Ponzi mendapat perlindungan individu tertentu.

Bekas setiausaha agung MIC, R. Ramanan bagaimanapun tidak menamakan siapa yang melindungi  G Geethanjali dan suaminya G Gnanaraja, yang menurut beliau terlibat dalam penipuan skim Ponzi melibatkan 17,000 orang kebanyakannya keluarga “India miskin”.

Semalam, kira-kira 2,000 mangsa berhimpun di sebuah dewan orang ramai di Sentul bagi menandatangani surat membenarkan peguam membawa kes itu ke mahkamah.


PELIK TAPI

AMAT BENAR

YANG SELALU

TERTARIK PADA

SKIM CEPAT 

JADI KAYA

IALAH MEREKA

YANG MISKIN



------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasa lah

Kata nya makan DEDAK saja boleh kaya ber gaya macam AYAM KFC


Melayu , biasa lah

Asal jangan GEPAU bawah pokok tepi jalan sudah.....

Ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Itu pasal masalah terus menerus wujud. Kemiskinan, kesakitan, kesusahan mendapatkan sesuatu barang, perkhidmatan, atau wang. Semuanya mesti wujud. Kenapa? Kerana hanya bila ada masalah barulah diperlukan penyelesaiannya. Penyelesaian inilah yang menjana laba. Masalah takut gemok membadak? Beli air gunung penstabil ion lemak dalam badan. Masalah takut lupa ketika exam? Beli air tasik penstabil ion positif dalam otak. Masalah takut hantu kubur? Beli air 7 perigi penstabil ion negatif dalam jantung. Masalah takut bos potong gaji sebab bas lambat sampai? Beli kapcai dari kedai ah hong yang sedia memberikan kredit 100% tanpa perlu keluar down payment. Takde masalah takde bisnes. Ada masalah ada masyukkkkk! Masalah negara tak cukup duit nak bayar hutang dan tampung seribu satu macam perbelanjaan segala kementerian? Beli keretapi laju dan perkhidmatan binaan dari china kominis, beri tanah untuk kilang mereka dan pelabuhan untuk tentera mereka, dapat duit, kredit, suntikan modal dan bantuan khidmat, dah dapat cover beberapa billion dari jumlah perbelanjaan tu...