Jumaat, 13 Januari 2017

PENIPUAN SEDANG DIRANCANG




PENIPUAN  SEDANG DIRANCANG
Pasaran getah Malaysia meneruskan peningkatannya apabila ditutup pada paras tertinggi dalam tempoh tiga tahun, didorong prestasi pasaran hadapan komoditi itu di Tokyo selain kenaikan harga minyak mentah utama, kata peniaga. 

Pasaran hadapan di Bursa Komoditi Tokyo (TOCOM) yang juga penanda aras, mencecah paras tertinggi dalam tempoh hampir empat minggu susulan kebimbangan penggiat pasaran mengenai kemungkinan bekalan terjejas akibat bencana banjir di kawasan pengeluaran getah di Thailand. 

Dalam pada itu, minyak mentah yang juga penanda aras global seperti Brent naik 0.39 peratus kepada US$53.85 setong manakala West Texas Intermediate menokok 0.35 sen kepada US$51 seton kaw kaw kaw...adakah ini satu petanda raya nak tiba...apa kata penyimpan mohor besar spr...bulan cukup tak? 

sempadan dah atur ke belum? berapa ribu masuk, berapa ribu hilang, berapa ribu pindah...atur baik baik supaya menang...kalau tak.menang nanti kena pecat...baling dalam tong taik...dakwat kena siap...cari yg on SATU JEMPUTAN MALAM INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/12/17






-------------------

Tiada ulasan: