Jumaat, 14 April 2017

TERBANG LARI






NASA


TERBANG LARI
Menurut firasat aku setelah mendapat tips percuma dari bomoh king, dia ni dah perabis duit donation beberapa juta masuk akaun dia tu untuk 2 perkara: 

1-terbang lari untuk bermastautin di satu pulau percutian antarabangsa, dan 

2-buat pembedahan kosmetik untuk selamatkan paras rupa ngok ngek ngak dia yang lebih hodoh dari rupa shrek. 
Tapi yang nombor 1 tu, bomoh king kata tak berapa nak jelas dalam teropong buloh dia yang ketinggalan zaman akibat ekonomi yang merudum era pentadbiran najib, jadi mungkin juga mamat ngok ngek ngak tu tengah nego online, buying a stairway to heaven. on 
NASA TAK PERLU RISAU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/13/17





-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oi bro. Aku rasa kau dah salah orang. Itu bomoh king jadian tu. Bukan ori. Bomoh king ori jumpa aku bulan lepas. Masa dia singgah r&r (maaf tak boleh bagitau mana). Dia nak lepas penat berlari kena kejar jakim. Sambil mengah tu dia sempat bersurah kat aku. Pertama dia pecah rahsia teropong buloh tu eksyen je. Sebenarnya dalam buloh tu ada binokular yang halus tapi paling terpower atas bumi. Hadiah bunian. Dia sorok supaya CIA dan mossad tak curi. Kedua dia bagitau nasharuddin ada kat laut. Tapi dia buta huruf. Jadi tak reti baca nama laut tu. Tapi aku pun takde lah nak ambik tau sangat. Masa tu bulan lepas. Mana aku tau nasharuddin tu siapa apa isu dia sebab rafizi bagitau aku pun baru 3 hari lepas.