Sabtu, 1 Julai 2017

AMERIKA NAK TERJANG NAJIB








INI SUARA

PEMBELOT

AJEN USA

AJEN YAHUDI



DOJ hanya mahu heret perompak, apa masalahnya?

SHAH ALAM – Tindakan segelintir pemimpin Umno-BN, pembangkang termasuk Pas serta beberapa mufti di negara ini yang memberi kenyataan berhubung skandal dana 1Malaysia Develompent Berhad (1MDB) dilihat sebagai cubaan untuk mensucikan pelaku jenayah pengubahan wang haram di Amerika Syarikat (AS).

Demikian menurut Ahli Parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar yang mempersoalkan apakah menjadi kesalahan apabila pihak berkuasa AS mengambil tindakan ke atas pelaku jenayah ini walaupun ianya adalah rakyat Malaysia.
“Jika perkara sama berlaku di Malaysia, apakah kerajaan akan melindungi pelaku jenayah pengubahan wang haram dari kalangan rakyat AS jika mereka lakukan aktiviti sedemikian di sini?
“Adakah Peguam Negara, para mufti serta ulama parti politik akan menggunakan hujah yang sama iaitu tidak mahu dituduh sebagai mencampuri urusan negara asing walau pun kesalahan itu dilakukan di Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

AMERIKA NAK

JATUHKAN 

NAJIB

KERNA NAJIB

BAIK DENGAN

CHINA TAPI

MAHFUZ INI

SOKONG USA

SEPATUTNYA 

KITA WAJIB

SOKONG

PEMIMPIN

MELAYU ISLAM

BUKAN 

SOKONG

AMERIKA





--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Al Tontonwi bkn main hebat sokong Jibby al- kleptokrasi....Haji Hardy, tolong cari hadis yg boleh mensucikan jibby, tak kisah hadis Hasan ke, dhaif ke...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Hehehe abg mahfuz ni tak takut ke nanti tak dapat syafaat hadi utk masuk syurga. Rugi looo tak dapat main pantat empuk bidadari.

Tanpa Nama berkata...

pakai cara "FLASH DRIVE"

"FLASH DRIVE" tu terlanjang dulu,
lepas tu rantai ke gari kat kaki,
lepas tu gari kat motosikal,
lepas tu REMPIT dengan beban kat blakang!

MUAHAHA HAHA