Isnin, 10 Julai 2017

BERI SATU JUTA EKAR TANAH PADA CHINA




PARTI ISLAM

PAS ANTI 

PARTI DAP 

KERANA PARTI

CHINA

TAPI BERI

SATU JUTA

EKAR TANAH

PADA CHINA




Pemuda Amanah mahu MB Kelantan disiasat berkait jualan token cryptocurrency

Satu laporan polis dibuat oleh ketua pemuda Amanah Kelantan, Hazmi Hassan supaya hubungan kerajaan dengan syarikat yang mengutip wang dengan menjual token cryptocurrency disiasat.
 
"Saya dengan ini memohon dengan agar disiasat hubungan antara Climate Protectors Sdn. Bhd. dan Ecobit serta kerajaan Kelantan kerana mengikut carian rasmi yang saya buat pemilik Ecobit adalah individu yang sama dengan salah seorang ahli lembaga pengarah Climate Protectors.
 
"Aktiviti keduanya secara jelas merujuk kepada kelulusan satu juta ekar yang berkenaan di dalam mempromosikan perniagaan cryptocurrency Ecobit yang tiada kelulusan Bank Negara Malaysia (BNM)," kata Hazmi dalam laporannya.
 
Menurutnya dalam perjanjian pada 9 Januari awal tahun ini, pihak kerajaan negeri menyerahkan kepada Climate Protectors sejuta ekar hutan simpan (HSK) bagi tujuan yang didakwa sebagai program Carbon Climate Change.



LANCHOWE

ANTI CHINA

PUKIMAK 

JENIS APA NI?





----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wa hairan???
hutan jenis apa?
hutan rimba, ke hutan konkrit, ke hutan estet?

"hutan simpan" ke tak, lain cerita!
"kekal" ke tak lain cerita!
paling penting, hutan JENIS apa?


sebab, ladang getah juga termasuk dalam definisi hutan kat mesia?????????

Tanpa Nama berkata...

ini pukimak yg melantik diri jadi wakil tuhan..bro...agak2 apa penduduk kelantan akan buat??nak demo? nak lawan? diorg semua akan diam je bro..kalo dizaman bn, semua pekeje2 gomen kena paksa sokong bn, inikan pulak kerajaan islam pas..terengganu jual tanah kpd zakir naik, kelantan jual tanah kpd china..maka sahlah di sana nanti akan ada ramai china2 tua pemegang hak kekal..lagipun kalo tak jual tanah, nanti nak bayar 10 saman pakai duit apa? duit zakat?abis nanti jamil khir nak main burit dgn isteri nak pakai duit mana??sial punya islamis..cakap hadis quran, habis semua dijual..nape tuhan tak hantam je penjual2 agama ni masuk lubang pantat rosmah...