Jumaat, 22 September 2017

APA SEDANG BERLAKU ?





APA INI

SETIAP PAGI 
DAN SETIAP PETANG
GUA AKAN BAWA  EZI & TAKTAK
KE PERKUBURAN KAWANTUNG
DI JALAN KERAYONG
BELAKANG ISTANA NEGARA LAMA

GUA  BAWA JUGA KAMERA
MANA TAHU
KALAU KALAU EZI DAPAT
MENANGKAP BIAWAK
ATAU BUAYA
ATAU 
TAKTAK MULA PANDAI MEMBURU

GUA AMBIL GAMBAR
JIKA  AWAN INDAH
JIKA KUALA LUMPUR BERCAYAHA
HANYA UNTUK RAKAMAN

TAPI 

DUA HARI LALU
DAN 
PAGI INI 22/9/17
GUA MASUK
KE TANAH PERKUBURAN 
DARI JAM 9. 20 KE JAM 9.48
ADA PEKARA PELIK 
GUA NAMPAK 
ADA AWAN PELIK
DIRUANG UDARA
DI ATAS LANGIT 

GUA AMAT TAHU
INI WILAYAH GUA
SEMENJAK PULANG DARI BERKELANA
INILAH WILAYAH GUA
ERTINYA GUA TAHU WILAYAH INI
BUKAN WILAYAH
LALUAN KAPALTERBANG

LALU GUA BERTANYA
APA DIANYA YANG GUA LIHAT?
PARA PEMBACA YANG ARIF
SILA BERI PENCERAHAN


APA INI?




INI APA?












INI DUA HARI

DULU


---------------

14 ulasan:

Raymond Weil berkata...

Ini mungkin HAARP. Ia mampu mengolah articial weather. Hanya beberapa negara punyai teknologi ini. Ia pernah diguna utk mengawal harga@pengeluaran komoditi@tanaman dengan mengawal taburan hujan....kalau tak, mungkin pesawat surveillance POSEIDON baru lepas lalu sana...

The High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) was an ionospheric research program jointly funded by the U.S. Air Force, the U.S. Navy, the University of Alaska Fairbanks, and the Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA),[1] designed and built by BAE Advanced Technologies (BAEAT).
Its purpose was to analyze the ionosphere and investigate the potential for developing ionospheric enhancement technology for radio communications and surveillance.[2] The HAARP program operated a major sub-arctic facility, named the HAARP Research Station, on an Air Force-owned site near Gakona, Alaska.
The most prominent instrument at the HAARP Station is the Ionospheric Research Instrument (IRI), a high-power radio frequency transmitter facility operating in the high frequency (HF) band. The IRI is used to temporarily excite a limited area of the ionosphere. Other instruments, such as a VHF and a UHF radar, a fluxgate magnetometer, a digisonde (an ionospheric sounding device), and an induction magnetometer, were used to study the physical processes that occur in the excited region.

(SUMBER : of course wikipedia)

Tanpa Nama berkata...

Chemtrails tu...tanya lebai google, insyallah dia akan bagi hujjah

Tanpa Nama berkata...

ada dua garisan maknanya ada dua wahyu turun dari luh mamfuz..satu wahyu allah restu hadi terima duit rompakkan rm90juta dan yg kedua allah terima dan restu projek puki sb biasanya mat taib akan suruh sekolah2 pondok atau tahfiz2 bacakan doa selamat utk selamatkan duit2 yg dibawa lari..mat taib akan beri wang, dana agar sekolah tahfiz atau pondok2 utk tujuan itu dan tanpa usul periksa maka tokey2 pondok, tokey2 tahfiz akan terima dgn hati terbuka..pukimak punya ulama, bukan nak melawan penguasa zalim, malah bersekongkol dgn mereka dgn sunnah2 nabi..

Tanpa Nama berkata...

Menurut pengamatan aku yg pakar dlm bidang ekonomi, tu kesan laluan kapalterbang yg bawak duit, emas, batu permata dan beg tangan birkin utk dipindahkan, dijangkakan aktiviti ni akan bertambah pesat bila menghampiri tarikh pilihanraya umum kelak. Lokasi yg dituju besar kemungkinan ialah negara Kazakhstan. Sekian, t.kasih.

panglimo potaseh berkata...

TT ..dari foto tu, lu ingat musti kapatorbang pengintip Amerika. Kok yo pon ngintip, Amerika guno AWAC lah .. torbang tinggi hinggo langit koduo.

Tapi den ingat ini musti kapatorbang pemburu badak liar.

Saiful berkata...

Itu kentut juwita putrajaya Yg senor tt kasihi dambar kan..

Annoy berkata...

2 garisan tu... menurut tok peti2... 1. tanda najib bn akan bungkus.... 2. tanda tanda pas akan tergolek.... yg selebihnya elok je xde tanda. itulh PH... molek je...

Annoy berkata...

2 garisan tu... menurut tok peti2... 1. tanda najib bn akan bungkus.... 2. tanda tanda pas akan tergolek.... yg selebihnya elok je xde tanda. itulh PH... molek je...

Tanpa Nama berkata...

TT.. Yang buat garisan tu bukan babi terbang, tapi kapal terbang yang guna enjin buatan budak pelawak kelantan "amireeka".
Cuaca sekarang boleh di buat2.. Ko nak ujan, kemarau, gempa, ribut... Semua boleh asalkan bayor gan darah keringat manusia..
Bomoh sekarang tak macam dulu2, korban ayam kambing dah ok..
Sekarang, nak kekal terus berkuasa, kena korbankan orang baru mujarab.

Menteri2, tolong jangan siksa rakyat dengan cara kejam...
Belilah kapalterbang banyak2 guna duit kami, naiklah beramai para menteri2 bersama anak bini dan pembantu2 yg paling taat.. Pergi jauh2, pastu mintak korea utara atau rusia atau amireeka atau iran buat ujian bom nuklear letupkan malaysia.. Bila kami semua dah mampus, baliklah beramai2.. Aku garenti tak akan ada orang nak lawan kamu.. Jadilah pemerintah sampai bila2.. Kami pun tak akan kacau..

HANYA YANG KEJAM DAN ZALIM SAJA AKAN KAYA DAN BERKUASA. Hidup BN.

Tanpa Nama berkata...

tanda banyak kedai bakal lingkup!

makin banyak......makin cepat!

SukuSamdol berkata...

Contrail tu Tuan TT
Pak Cik Google leh explain bendalah nih.
Tak semestinya pesawat jet penumpang yg lalu ... leh jadi spy planes?
kahkahkah!!

Tanpa Nama berkata...

Jom tok tt aku ajar guna sains rungkai misteri gambar kau tu. Beberapa bingkai gambar tu boleh diperkecil skop mereka bila dibahagi pada 2 klasifikasi sains visual optik iaitu: gambar asap putih 1 jalur, dan gambar asap putih 2 jalur. Mudah kan tok tt? Ok, sekarang dah kecik skop dia senang sikit nak analisa lebih dalam. Kita guna pulak sains garis, sudut dan dimensi atau trigonometri untuk bahagi setiap klasifikasi di atas jadi lebih kecik. Untuk gambar asap putih 1 jalur, cuma ada 2: jalur lurus, dan jalur berbelok. Untuk gambar asap putih 2 jalur, pun cuma ada 2: 2 jalur lurus tapi mencapah keluar, dan 2 jalur berbelok tapi selari. Ok, sekarang kita dah pecahkan pada 4 situasi. Kita boleh beralih pada sains bahan atau materials science. Kita tau asap ada karbon atau hidrogen. Dah tentu kita tau asap di langit daripada pesawat jet sebab kereta terbang belum dalam pasaran. Selain dari karbon hasil pembakaran petrol oleh enjin jet, wap air yang banyak juga terhasil bila udara dilanggar pesawat pada kelajuan tinggi dengan enjin yang panas. Jalur yang asalnya mampat dan lebih kecil akan tersebar bila molekul asap mula berserakan membentuk jalur yang lebih lebar dan kurang mampat hingga akhirnya sedikit demi sedikit jalur di bahagian ekor hilang terus dari visual mata kasar. Sekarang kita melompat ke sains gunaan atau applied science, sains aeronautika, dan sains ketenteraan. Jika 1 jalur bergerak agak perlahan, itu pesawat komersial contohnya mas, tapi kau kata itu bukan laluan biasa untuk pesawat komersial. Jika 1 jalur itu bergerak laju, biasanya cuma latihan persendirian seorang juruterbang tentera, samada berdua dengan co-pilot ataupun dengan jurulatih. Jika 2 jalur berlawan arah dan bergerak perlahan, cumalah 2 pesawat komersial berlawan arah. Jika 2 jalur lurus tetapi mencapah masuk bergerak laju, samada 2 jet pejuang berlatih formation sesuatu gerakan khusus seperti gerakan aerobatic, ataupun 1 jet pejuang ingin memintas 1 jet lain, samada latihan atau konflik sebenar. Jika 2 jalur lurus tetapi mencapah keluar bergerak laju, samada formation pertahanan atau defensive ketika melarikan diri dari kepungan jet musuh, atau 2 juruterbang itu baru bergaduh dan merajuk dan tak mau berdekatan sesama mereka. Jika 2 jalur membelok tetapi kekal selari, cuma 2 juruterbang berlatih synchronised formation. Jika 2 jalur membelok dan tidak selari antara satu sama lain, 1 atau 2 juruterbang itu sedang mabuk todi.

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT, itu cuma finomena normal pabila ekzos enjin jet yang mengandungi karban dioksid menarik molikul air bebas yang terampai di altitud tinggi membentuk molikul air. Oleh kerana di altitud tinggi suhu dibawah paras beku, molikul air ini membentuk molikul ais serta merta. Finomina ini digelar "CONTRAIL".

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 23 September 2017 12:36 PG
Jika 2 jalur lurus tetapi mencapah keluar bergerak laju, samada formation pertahanan atau defensive ketika melarikan diri dari kepungan jet musuh, atau 2 juruterbang itu baru bergaduh dan merajuk dan tak mau berdekatan sesama mereka.
Jika 2 jalur lurus tetapi mencapah masuk bergerak laju, 2 juruterbang itu baru bergaduh dan mahu melanggar sesama jet mereka.