Sabtu, 9 September 2017

TANGKAPAN HEBAT








TAHNIAH 

INI BUKAN

SANDIWARA

INI SATU

TANGKAPAN

BESAR LAGI

GODANG

LAGI BESAR

DARI KES

SATU EM DI BI

Enam anggota polis 

ditahan SPRM
ENAM anggota polis ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Pulau Pinang bagi membantu siasatan berhubung dakwaan meminta rasuah untuk membebaskan dua individu yang ditahan kerana memiliki air ketum. Turut ditahan ialah seorang orang awam.

Pemangku Ketua Polis Pulau Pinang Roslee Chik berkata kesemua anggota tersebut bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Timur Laut berusia antara 28 hingga 49 tahun manakala orang awam itu berumur 28 tahun.


KAH KAH KAH

INI KES DUNIA

KES AIR KETUM

SPRM AKAN

TEBANG 

POTONG

SEMUA POKOK

KETUM YANG

JADI PUNCA

NILAI RINGGIT

TERUS JATUH

KAH KAH KAH



--------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul kah?
enam ajer?

bukan enam poloh
ke
enam ratus
ke
enam enam enam?

kalo enam enam enam baru hampir ngam!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kau apa tau tt. Kau cuma tau membangkang je sebab nama kau pun pembangkang. Kau tau menghasut je sebab nama kau pun penghasut. Kalau kau lebih bijak dan ada visi, baru kau tau ketum adalah isu sebenar dalam laporan ni, bukannya berapa ramai dan siapa yang ditangkap ataupun berapa nilai wang dan harta yang disuap. Ketum tu isunya. Air ketum tu kalau dibiar berleluasa akan buatkan seluruh generasi muda mati otak jadi zombie sedangkan mereka yang akan mewarisi tanah, harta dan pentadbiran negara. Bagaimana nak berjuang mempertahankan keselamatan keluarga dan negara kalau kepala kosong kecuali berisi air ketum. Begitu juga dengan tumbuhan dan haiwan. Malaysia mempunyai kepelbagaian bio. Tapi bila embun jatuh atas daun ketum dan air dari daun ketum tu akhirnya jatuh atas tanah atau dalam air sekitarnya, maka segala tumbuhan seperti rumput dan pokok petai serta haiwan aqua seperti ikan dugong dan sotong akan terencat dan beransur mati hingga pupus. Tak dapat lagi TV siar iklan kepelbagaian bio yang dah buat dengan kos juta ringgit, yang berganda lebih besar dari nilai rasuah tu

Tanpa Nama berkata...

breaking news..kesemua tahanan telah pun dibebaskan dengan jaminan sprm.air ketum itu rupakan adalah pokok ketumbar..sprm menyangkal penggunaan ketum walhal ayat sebenar adalah air ketumbar..kahkahkah..ikuti siaran langsung penuh lagak drama suspespen dan mengebarkan..sprm the movie..