Ahad, 17 September 2017

YA USTAZ - NAK TANYA



YA USTAZ

APA HUKUM

JILAT AIR

BURIT BINI?

Pesta BBF17 hanya bawa mudarat


SHAH ALAM – Pas sekali lagi mengulangi ketegasan membantah penganjuran Better Beer Festival 2017 (BBF17) yang akan dianjurkan pada awal Oktober depan di Kuala Lumpur.

Ketua Penerangannya, Nasrudin Hassan berkata, ia tidak sepatutnya diteruskan memandangkan pesta minuman beralkohol itu hanya membawa kemudaratan.

“Agama Islam sangat tegas dalam isu pengambilan arak. Pengambilan arak bukanlah budaya ketimuran bahkan turut dilarang dalam agama.


YA USTAZ

DALAM FILEM

GERMAN ADA

TUNJUK AIR

BEER CAMPUR

AIR BURIT

JIKA DIMINUM

APA KAH

HUKUMNYA

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU KALAU

USTAZ SEMPAT

TENGOK FILEM

AMY REID

INTERNAL

INJECTION

MASA USTAZ

MELAWAT

GERMAN DULU

SAJE TANYA 

JANGAN

MARAH

KAH KAH KAH

---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya ustaz..kalo haji hadi jadi perdana menteri, apakah kilang2 beer dimlaysia akan ditutup?apakah malaysia kan memutuskan dagangan dgn negera pengeluar beer??jdi calon yb cuma nakkan gaji yb dan projek2 yb je..buat pe susah2 jadi perdana menteri mcm najib..kena jumpa trump, kena jumpa ben natanyahu, kena jumpa china komunis..lebih baik jd yb kemudian skali skala berkokok pasal arak, lgbt, mursid itu syuhada ini..senang cite..pwaris nabi tak pandai mengurus..

Tanpa Nama berkata...

dikelantan ada banyak tahfiz, ada byk pondok..tiada beer, tiada alkohol dan allah sayang..tp hujan2 kelantan adalah pokok2 kayu balak, air keruh macam chai..tak perlukan beer utk allah turunkan azab..atau tuhan sudah buta dgn wang rm90juta dari projek puki 1mdb??puki itu nikmat, puki itu syurga dunia..menonton porno atau tonton puki2 bukan mahram itu tidak mengapa sb diri sendiri sudah diiktiraf sb ahli syurga.maka yg haram itu halal bagi yb..