Selasa, 31 Oktober 2017

MAT ENTOT DAH LESAP






F.BOOK


Ke mana hilangnya Ketua Pesuruhjaya SPRM? Tak muncul di TV dan media. Tiada stetmen panas lg. Takkan terus hilang suara. Amacam




MUNGKIN

KE LOMBOK

CARI BURIT

JAWA



Mohd Rashid Salleh Dia p umrah kot

LikeShow more reactions
Reply
1
7 hrs
Manage
Sabtu Awab Dia masuk gua tempurung kot

LikeShow more reactions
Reply
1
7 hrs
Manage
Ahmad Baei Buat kerja tak perlu suara

LikeShow more reactions
Reply7 hrs
Manage
Khamaruzaman Man Pergi bersuluk kott

LikeShow more reactions
Reply7 hrs
Manage
M S Ibrahim Al-Malbar Pergi bertapa ke gua cinarama (macam cerita Nujum Pak Belalang je)

LikeShow more reactions
Reply7 hrs
Manage
Zairul Amin Naem Demam campak cho MC

LikeShow more reactions
Reply6 hrs
Manage
Mohd Sayuti Omar II Sekali kena diam terus, habis segala bisa mati segala langkah kuntau, silat rimau dan penumbuk gajah. Rupanya sengket sangat.

LikeShow more reactions
Reply
2
6 hrs
Manage
Abd Wahab Hassan cuti kesipuan

LikeShow more reactions
Reply6 hrs
Manage
Azman Musa Sakit tekak kot

LikeShow more reactions
Reply5 hrs
Manage
Norhaidi Nordin Dato bila nak ke bali?

LikeShow more reactions
Reply5 hrs
Manage
Razali Alias Takde idea nak nafi lagi tu...🤔

LikeShow more reactions
Reply4 hrs
Manage
Ng Suee Lim Jangan salah sangka ..mungkin sibuk buat siasatan macam mana nak tangkap MO1 ?

LikeShow more reactions
Reply
1
3 hrs
Manage
Mohammad Alinor Abdul Kadir Dah masuk pejabat lain tu

LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Roslee Ahmad Punggungnya sudah panas...

-------------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bos suruh dok dendiam dalam mode ghaib dulu biar kehangatan sore dihembus berlalu oleh bayu timurlaut supaya tidak terjadi insiden 1,001 soalan yang bakal dipanah dan dibedil dari kiri dan kanan tidak terpercik terpalit sama pada 1mdb, mo1, bos, felda, altantuya, dan dan...

KP SPRM berkata...

Allo TT, assalamualaikum.. ini gua la TT. SPRM KP. Hang apahal kacau kontol gua dok berehat ni? Xder mender pun kes ni. AG and the geng dg kowtim baik2 kes gua. Ini mcm 1mdb jugak, sumer bersey kasi clean jugak.

Gua cuma kene buasir jo sikik itu jubo sana. Skrg gua berehat sama itu Nabi Khidir. Jika sumer cantik dok ada, baguih kowtim sumer, gua rembat balik mcm biasa.

Takkan lu xtau ini BN punya stylo la.

Tanpa Nama berkata...

sedang intip lubang baru?

sudah 'trans far'?

tukar 'muka baru' ke tukar 'pantat baru'?

masih cari 'jo lo'?

tengah cari 'jo hi' untuk KABBERUP kes 'jo lo'?






tak mungkin pecat!
tunggu ajer,
lepas tu NFA,
lepas tu OSA,
lepas tu 'tutup kes'
biasa lar.........

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh keh....dia tgh entot daaa....

Tanpa Nama berkata...

Tt, sebagai juruprihatin pada suku rumpun nusantara, aku terguris (macam kereta digarit paku) dengan ayat kau yang rawak dan rambang serta tak tepat ke lubang. Maka aku mengecam (kecam = kutuk, bukannya cam = kenal macam mengecam mana satu pencuri daripada parut muka) keras penulisan cuai dan sembrono kau sebab boleh buatkan kekeliruan atau pembodohan malahan fitnah. Aku baru je jumpa sorang awek indon, aku tanya dia dari mana, dia jawap dari Lombok, aku tanya lagi dia suku bangsa apa, dia bagitau orang Lombok lah, aku mintak kepastian bukan orang jawa ke, dia nafikan bukan.. Lombok jauh dari Jawa.. dekat dengan Bali.. majoritas di sana Muslim.. majoritas di Bali itu hindu

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Mana punya matrib yg proposed mangkak nie jadi KP aku pong tak tau.
Dah tau nak memamtat, pi tibai bini orang.
Kalu kantoi dgn Yogoslavia ka, dgn Rusia ka dgn Labanise ka dgn China Doll ka aku tak hangin sangat. Ini dgn bini orang. Diulangi bini orang.
Aku rasa Shahibul Samaah Haji Tar Snake lagi mulia dari KP nie. Paling paling Ostad nie fire dlm fb messenger. Tak luak apa pong.
Rasanya Haji Monggol boleh advise KP nie bersara awal.
Lantik Ostad pulak, baru bole mencari jalan yg lurus

Tanpa Nama berkata...

tan sri sprm g thailand nikah kali kedua..tan sri sprm bukan jenis abis madu serpah dibuang..tan sri sprm akan bermadu..samada madu khaula atau madu arab..kalo tak, sapa nak tanggung anak dlm perut tu..nanti tak bole dibinkan dgn nama tan sri sprm..nanti jabatan pendaftaran marah sb allah tak beri..