Isnin, 18 Disember 2017

MINUMLAH SUSU IBU





MINUMLAH

SUSU IBU

Susu Ba'i tiruan adalah susu lembu yang di champor ayer oleh Kechik Kechik Lembu Jaga untok dapat untong lebeh.

Susu Bayi Tiruan  pula adalah susu untok bayi (Infant Formula) yang diperchayai dari Negara China.Ada beberapa kes susu tiruan di Johor.

Beberapa tahun dulu pengusaha sharikat susu di negara China menggunakan bahan melamine dalam susu ...yang menyebabkan kematian ramai bayi2. Pegawai pihak Penguasa yang sekongkol dengan pengusaha susu melamine di hukom bunoh.

Itu lah satu2 nya kebaikan sistem perundangan China yang patut kita chontohi.Susu bayi tiruan adalah lebeh bahaya dari ayer ketom atau lain 2 dadah.Mungkin tidak sebahaya Tengku Tiruan.

kah kah kah
Wahai bayi bayi...
Susu ibu baik untok anda!

Menetek lah kamu
 sebelum kamu di netekkan





---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yermm ermmm terbanyang kak charhizat mcm Charlize theron Lal Lal

Tanpa Nama berkata...

cepat minum NEN NEN!!!!

CEPAT SEBELUM terLAMBAT, sementara stok tarak HABIS???

Tanpa Nama berkata...

susu tiruan dari china dan dijumpai di bangsa johor??apa nak pelik bro..bukan ke johor itu darul china..bangsa johor pun tak kecoh, org luar jgn buat kecoh..bila la johor nak keluar dari malaysia, kalo johor kuar dari malaysia, selamat sket malaysia dari china2 yg bukan komunis yg beli umah kat tanah air johor..

Tanpa Nama berkata...

Susu bayi tiruan adalah susu untuk bayi tiruan, bukan bayi asli. Bayi tiruan adalah manusia yang sudah pun berjanggut berjambang macam Isham tu, tapi susu dihisap tetap juga asli fresh dari bukit berapit, kah kah kah.....