Khamis, 28 Disember 2017

SAUDI SERANG YAMAN








SAUDI
dlm quran mana ada ajar semua benda..kalo ada tolong bagitu dimana sistem ekonomi islam dlm quran dlm hadis? nape arab saudi tempat lahir dan matinya nabi itu juga tiada ekonomi islam? malah sanngup membunuh warga yemen yg miskin lagi dhaif..nabi takda akuan affin bank mahupun ambank..nape semua islam arini ada akaun number?

SERANG

bank bukan dicipta oleh islam, termasuklan bank islam malaysia..mana bank oic..mana bank islam dunia..nape islam yg ajar sesmua benda tp islam teramai dan termiskin diindon..mitos je ke atau hanya cakap2 enak dari tok2 guru dari middle east, pakistan dan india..nape jakim dan menteri agama islam masih senyap dlm peniagaan mcd kfc sara lee dan dan dan..? 

YAMAN

nape tak umum serta merta perkataan boikot utk pemyumbang2 dana pembunuhan palestin..islam ckp tak serupa bikin..lain dikote lain dibuat..akhirnya hanya mampu doa kezaliman dlm hati je..internet dicipta pentagon bukan dari hadis bukan da riquran..itu belum termasuk youtube, porno german tube lagi.. on
 AJARAN BERUBAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/27/17






---------------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

90% ulasan anda mmg realistik. Tp nasihat sy jgn terlalu "daring" sebut dlm quran tak ajar semua benda. Quran ni kalam Tuhan. Pasti semua benda ada diajarkan di dlmnya cuma ia menuntut supaya manusia berfikir. Jgn letak sejarah atau pengalaman di kedudukan plg atas. Ingat! Quran adalah kata2 Tuhan! Asas ekonomi tiada dlm quran? Ok, cuba anda kongsikan apa yg anda faham melalui kisah emas yg ditanam di bawah tembok di dalam surah al-kahf. Ini salah satu contoh adi antara byk lg contoh lain di dalam quran. Terima kasih.