Rabu, 10 Januari 2018

BILA SPRM MASUK KE SELANGOR





TANDA

PRU14

NAK

SAMPAI




4 agensi kerajaan negeri Pulau Pinang diserbu SPRM 

EMPAT agensi kerajaan negeri dan tiga syarikat di Pulau Pinang diserbu Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini, berkaitan cadangan projek terowong bawah laut negeri itu, lapor The Star.

Serbuan itu dijalankan empat hari selepas laporan yang dibuat oleh naib presiden Parti Cinta Malaysia Huan Cheng Guan di ibu pejabat SPRM di Putrajaya.


BILA

SPRM MASUK

KE PEJANAT SUK

SELANGOR ERTINYA

MINGGU DEPAN

PRU14 AKAN

DIUMUMKAN

KAH KAH KAH




------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PCM tu ape ya....Parti Cincai Mincai ka, Parti Cun Melecun atau Parti Coceng Moceng kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Enam buah rumah dan sebuah markas PAS di Kampung Paya Keladi Hujung, Pinang Tunggal di Kepala Batas, rosak akibat ribut kencang semalam.

Seorang mangsa Mohd Azman Jamal, 42, berkata semasa kejadian kira-kira 6.30 petang itu, beliau baru sampai ke rumah setelah keluar membeli barangan bersama isteri manakala dua anak perempuannya berada di bahagian ruang tamu.

"Semasa itu, memang hujan lebat dan angin kuat, bila masuk ke dalam rumah tiba-tiba dengar bunyi dentuman kuat di bahagian dapur dan saya terus meluru untuk tengok. Sebahagian bumbung rumah kami diterbangkan angin kuat manakala selebihnya runtuh di bahagian dapur.
Adakah ini satu petanda? Adakah mendapat restu Illahi? kah kah kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

siapa nak keje ngan SPRM...SPERM dia kena aktif..mcm bos dia......kakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Keh keh keh...entot di bali pancut kt selangor

Tanpa Nama berkata...

Betui tu tt..dgrnya dr org2 gomen yg kje bhgian pru nih ujung bulan ni bubar parlimen..pru mac...najib xblh tunggu lagi kalau nuar keluar br nk buat pru lg melingkup bn...kahkahkah

mohahz berkata...

SPRM=SPeRMa