Khamis, 8 Februari 2018

DALAM MASA DUA TAHUN



INI HEBAT

DALAM MASA

DUA TAHUN

NAJIB 

DIBERESKAN


‘Saya boleh selesai masalah Najib dalam dua tahun’


SHAH ALAM - Pengerusi Pakatan Harapan (Harapan),  Dr Mahathir Mohamad mendakwa boleh menyelesaikan masalah ditimbulkan Najib dalam tempoh dua tahun.

Calon perdana menteri Harapan itu berkata, pengalamannya selama 22 tahun sebagai perdana menteri akan memberi kelebihan kepada beliau.

"Ada yang ingin tahu sama ada dua tahun mencukupi untuk jadi perdana menteri jika Harapan menang. Dua tahun cukup untuk kita selesaikan begitu banyak masalah yang akan ditinggalkan Najib.

"Bagi yang pertama kali jadi perdana menteri memanglah tidak mencukupi tetapi saya ada pengalaman 22 tahun dan tak perlu belajar jadi perdana menteri. Sebab itu dalam dua tahun mungkin boleh selesai sebahagian masalah dan buat garis panduan berkenaan penyelesaian masalah yang ambil masa lebih panjang," katanya dalam sesi siaran langsung di Facebooknya, hari ini.



SOALAN TIMBUL

BOLEH KAH 

MAHATHIR 

KURUSKAN

ROSMAH MANSOR

DALAM MASA

DUA TAHUN

KALAU BOLEH 

MEMANG SAHEH

MAHATHIR  HEBAT

KAH KAH KAH



-----------------------

6 ulasan:

albert magic berkata...

dalam masa dua tahun tu simpan dia dalam penjara dan sukat makanan nya dan suruh dia bersenam In Sha Allah rosmah boleh slim

Unknown berkata...

geli ati baca karangan tukar tiup....haha

Tanpa Nama berkata...

Itu tak boleh bro. Dalam banyak hal, macam-macam masalah, itu satu je mahathir tak boleh selesaikan. Sebab mahathir dulu selama 22 tahun cuma jadi perdana menteri je. Dia bukan jadi perdana pengurus yang menguruskan setiap orang bawah dia. Maka tak dapek la pakcik mahathir nak menguruskan kegedempolan kak rose!

Tanpa Nama berkata...

...aku ni mushkil sangat ngan tm ni...dah 22 tahun sengsara...ni nak sambung lagi ker...

DIDI KOTA BELUD berkata...

nak tanya che det...PATI disabah..agak agak berapa lama boleh kasih SAILANG....

cikminah berkata...

Ini kena mintak Rafiji INVOKE buat kajian. Mintak juga Invoke buat kajian, siapa berjaya dalam projek sailing-menyeiling. Juga kajian berapa lama anak ikan boleh berenang dalam jamban. HAHAHAHA...