Selasa, 20 Mac 2018

ARUL BUAT AUTA KELING








ARUL KANDAR
Arul berkata ini berdasarkan rekod 1MDB sendiri dan siasatan oleh Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara - ini taktik ayat bapuk, eh lapuk, yang amat sangat digemari kuncu bn (bijak namun.... Bongok). Ini ayat saya putar dulu cukup-cukup halim, yang amat kuno dari zaman selepas dinosaur mampos. 

BUAT LAGI

Ini teknik ayat belit kiri belok kanan pusing depan putar belakang yang suka dihebah dalam suratkhabar lama milik bn untuk cover muslihat. 2 elemen kekunci dalam ayat kelepet ini: rekod sendiri (dari, di dan oleh 1mdb), dan siasatan oleh (orang lain iaitu pihak ke3). Rekod sendiri itu adalah asas, base, pemula. Tiada rekod sendiri maka tiada cerita tiada asas tiada pemula. 

AUTA KELING

Bila ada rekod sendiri, boleh dijadi rujukan asas yang konkrit. Contohnya kereta kita dilanggar/geser oleh kereta lain. Jika tiada kesan pada kereta kita atau tiada gambar menunjukkan ada kesan, maka tiada apa yang boleh diteruskan. Tutup fail. Case closed. Jika rekod kesan cuma tunjuk sedikit calar maka boleh diteruskan on KITUL MODEN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/19/18




----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baru je aku tulis komen pasal eksploitasi rekod dan laporan tipu dan kelepet ni, kita digemparkan dengan berita kanser jahat yang menyerang negara dalam bentuk pengeksploit upahan Cambridge Analytica (CA, yang juga pendek untuk cancer)! I rest my case, my lord.