Ahad, 25 Mac 2018

NAJIB PUTAR ALAM LAGI








NAJIB KATA

LAPORAN PAC

KATA DIA SUCI

TIDAK MENCURI

DUIT  1MDB

TAPI

SOALAN TIMBUL

KENAPA 

LAPORAN PAC

JADI RAHSIA

DIKAWAL

DIBAWAH AKTA

RAHSIA RESMI?

INI YANG NAJIB

TAK BERI

TAHU



Laporan PAC jelas Najib tidak ambil wang 1MDB - Nasional - Sinar ...

www.sinarharian.com.my/.../laporan-pac-jelas-najib-tidak-ambil-wa...
Translate this page
1 day ago - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan bahawa laporan siasatan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mengenai 1Malaysia Development Bhd (1MDB) membuat kesimpulan bahawa beliau tidak melakukan sebarang kesalahan. 

Laporan PAC tidak sebut saya curi wang 1MDB - PM Najib | Astro Awani

www.astroawani.com/.../laporan-pac-tidak-sebut-saya-curi-wang-1...
Translate this page
1 day ago - Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, tidak terdapat dalam laporan enam muka surat PACyang menyatakan beliau telah mencuri wang dari syarikat tersebut.




---------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Walau pun Eddy Wang pernah kapirkan UMNO. Tapi di bawah kaki kepit Haji Najib yang sgt suci itu.. UMNO dah di potong balik lanchow nye .. dah tak kapir lagi .. ini disahkan oleh Eddy yang di saksikan oleh 7 petala langit, 70 ribu malaikat dan 70 bidadari montok yang berpantat licin dan berbulu itu. Kesucian Haji Najib disabdakan dalam kitab PAC. PAC kata Haji Najib tak pernah ada salah laku. Tapi kata Sang Kapir Laknat Toni Phua - PAC pun tatak celita Lajib saolang yang warok, baguih dan mayek/baik.

Tanpa Nama berkata...

apa nak diherankan bro..andai allah dan nabi pun sanggup bertemu dgn najib, inikan pula laporan pac buatan manusia..disisi allah dan rasul, najib yg sehina2 itu pun bole diterima masuk kaabah dan masuk makam nabi..nak harapkan korang masuk kaabah dan makam nabi sendiri pun belum tentu..andai allah tidak redha, masukkan tiada aral yg melintang ketika nabi melangkah masuk kaabah dan makam..ditambah dgn kekuatan jemaah pas yg menaminkan doa kehancuran parti campur aduk islam,melayu,cina kafir, maka wajib allah dan rasul mempertahankan najib dan keluarga pencuri dari fitnah amerika..jualla malaysia hinga ke china, ops silap..tuntutla ilmu hingga ke china ..