Rabu, 21 Mac 2018

SEMUA BUAT KERJA BANGANG








SOKONG

APA TUAN AJI

JAILANI CAKAP

ADALAH BENAR

YANG LAIN

FITNAH & PALSU



Maklumat 1MDB hanya dalam PAC, selain itu berita palsu

KUALA LUMPUR - Semua maklumat berkaitan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) yang tidak dimasukkan dalam laporan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) akan dikategorikan sebagai berita palsu.

Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Tuan Haji Jailani Johari berkata, pihak berkuasa sudah menyiasat 1MDB dan maklumat tidak disahkan pihak berkuasa negara ini berkaitan dengan syarikat kontroversi itu ialah berita palsu.

“Kes ini sudah disiasat pihak berkuasa seperti polis dan Jabatan Peguam Negara serta dibentangkan kepada PAC yang diwakili ahli Parlimen kerajaan dan pembangkang.


KESIAN

AMAT KESIAN

DUA BANK

KENA TUTUP

EMPAT 

PEGAWAI 

BANK

MASUK JIL

TIGA 

PEGAWAI 

BANK KENA

BUANG KERJA

LAPAN 

NEGARA

BUANG MASA

SIASAT 1MDB

SEMUA 

KERANA 

FITNAH

SEMUA DEGIL

TAK DENGAR 

CAKAP TUAN 

 HAJI JAILANI

KAH KAH KAH



------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa mamat nie mmg dh ada sijil sewel, bla PH berkuasa mmg dia akn kata dia sewel bertauliah....

panglimo potaseh berkata...

Bila PAS distorikan oleh Arul pasal 1MDB.. PAS ckp ok je .. keng understeng, no probleng.. sabda Tuang Guru. Bila PAS royak OK ..maka Tuhang pong royak OK. Ini bukang brita palsu

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah. Ketuanan pertahan CHINA Komunis. Jailani pertahan Jho Taek Low. Berita palsu datang dari Indonesia, Switzerland, United Kingdom, United States, Neatherlands, Singapore, Japan, Thailand, Dubai, Arab Saudi dan lain-lain. Yang benar hanya PAC. Hebat Ketuanan Melayu jaga Jho Low Taek sejak hilang Equanimity. Kahkahkah!