Jumaat, 23 Mac 2018

TOK HENG DAPAT TAWARAN








TOK

HENG

DAPAT

TAWARAN

Ibrahim Ali sah bertanding PRU14


PRESIDEN Perkasa Ibrahim Ali hari ini mengesahkan yang beliau akan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Ibrahim mengatakan beliau lebih berminat bertanding atas tiket parti politik walaupun tidak kisah bertanding sebagai calon bebas jika tiada tawaran.

"Jika tidak ditawarkan saya tetap akan bertanding atas tiket bebas. Tapi jika atas tiket parti, jumlah undi akan lebih tinggi.

"Saya kena lihat dulu tawaran daripada mana-mana parti. Jika ditawarkan pun tidak semestinya saya terus terima. Saya perlu pertimbangkan adalah agenda mereka selari dengan saya," katanya seperti dipetik akhbar Sinar Online.



IBRAHIM ALI

DAPAT TAWARAN

DARI PARTI MIC

ADALAH BERITA

PALSU

KAH KAH KAH





---------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salah tu TT, parti cap katak puru! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Bertanding kecilan boleh le cam bertanding ketua cawangan ameno ke jkkk ke. Sebab boleh guna sedara mara mengundi, tapi kalau tanding nak jadi wakil rakyat Mana cukup dgn 100 . 200 undi. Tergamak dia ni berangan nak bertanding lagi.

Berita Pelsu. berkata...

Join Partai Komunis China kompom menang tanpa bertanding Brahim woooi.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dicadangkan supaya satu kawasan parlimen baru diujudkan untuk brahim iaitu Parlimen Zoo Negara...kahkahkah.