Khamis, 3 Mei 2018

PARTI ISLAM PAS KENA KENCING








INI BERITA

PELIK

TUAN HAJI

GEROMBOLAN

SOKONG PAS

ATAU

NAK TIBAI

PAS?


Asyraf Wajdi: PAS makin berpecah, rakyat Kelantan makin sokong BN

 | May 2, 2018
Tuan Haji  Asyraf Wajdi Dusuki berkata tindakan Nik Omar bertanding atas tiket Amanah di DUN Chempaka membuka mata penyokong PAS terhadap parti mereka.






MACHANG: Sokongan rakyat Kelantan terhadap calon Barisan Nasional (BN) yang bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14) 9 Mei ini semakin terserlah selepas mereka melihat perpecahan dalam PAS semakin serius.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tuan Haji Asyraf Wajdi Dusuki berkata tindakan Nik Omar, anak bekas mursyidul am PAS, arwah Tuan Haji  Nik Abdul Aziz Nik Mat, bertanding atas tiket Amanah di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka membuka mata penyokong PAS terhadap parti mereka.


KAH KAH KAH

PARTI ISLAM PAS

KENA KENCING

KAH KAH KAH
-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pukumak punya tukartiub ni. Kerja cuma tau nak kutuk ulamak hj hadi. Tak tau nak hormat ulamak hj hadi. Perangai macam yahudi. Wahai penyokong hj hadi, sayangilah hj hadi sebagaimana aku menyayangi hj hadi. Kalau kita sayang hj hadi, janganlah kita undi hj hadi. Biarlah hj hadi kalah supaya ulamak kesayangan kita ini dapat berehat di fasa umur diskaunnya itu dengan aman dan tenang. Janganlah kita beratkan fikiran hj hadi kesayangan kita itu dgn masalah politik hingga mengganggu aktiviti hariannya membasuh berak cucu2 di rumah. Janganlah diberatkan hj hadi kesayangan kita itu dengan debat di parlimen hingga hendak mencuci cirit-birit pun terganggu. Sayangilah dia, kasihanilah dia. Janganlah susahkan dia dgn memberi undi kepada dia kerana dia patut berehat panjang agar jantungnya tidak terjejas dek perkara2 politik hingga nak bertahnik pun susah nanti.

Tanpa Nama berkata...

Masih ada lagi satu umpan dari BN untuk inzalkan PAS; RCI memali. Kalau dlm sehari dua ni Najib atau Zahid janjikan RCI memali tu, nescaya terpancut pancut lah air mani hadi n the gang kegelian penuh kesedapan. Hatta kalau diminta tarik diri dari bertanding dlm pru14 pun lebai2 akan sanggup.

Tanpa Nama berkata...

jeng jeng jeng.. bungkui ko geng dedak Pas edi wang.. tiba tiba dekat pru ni ahli penyokong parti pas rasa di datangi pembaharuan dan semangat pada PAN Amanah dgn muncul nya nik omar.. Ia nya seolah-olah kehadiran al-marhum TGNA blh di rasai.. dan ia membawa satu harapan.. ia itu Pan Amanah ada lah Pas TGNA..