Sabtu, 19 Mei 2018

TIBAI YANG BOSA DULU






INI KOCIK

CACING KERAWIT

BIARKAN DULU

KITO  TANGKAP

YANG BOSA

CARI NOH OMAR

CARI SATIM

LOPEH TU

KITO TIBAI

2 EKOR CACING NI

'Pemimpin BN Selangor tak lari'

HAH ALAM - Pemimpin-pemimpin BN tidak menghilangkan diri dan masih menjalankan tugas-tugas terhadap rakyat walaupun kalah dalam PRU14 baru-baru ini.

Timbalan Pengerusi Umno Selangor, Tuan Haji Mat Nadzari Ahmad Dahlan berkata, selepas BN mengalami kekalahan, ada di antara pemimpin yang terkejut dengan hasil keputusan PRU14 tersebut namun kini keadaan telah kembali seperti biasa dan parti sedang giat mengkonsolidasikan kekuatan masing-masing.

“Saya tak nampak mereka (pemimpin BN) hilang. Mungkin semasa dihubungi oleh pihak media, ada di antara mereka yang masih terkejut.

“Namun kini kita sudah kembali seperti biasa dan masih bermesyuarat untuk mengkonsolidasikan kekuatan parti masing-masing selepas ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Mat Nadzari berkata demikian susulan dakwaan sesetengah pihak sebelum ini yang mengatakan bahawa pemimpin-pemimpin BN menghilangkan diri selepas mengalami kekalahan dalam PRU14 lalu.

Pada PRU14 kali ini juga, Mat Nadzari yang merupakan penyandang bagi kerusi Dun Batang Kali turut mengalami kekalahan setelah tewas kepada calon PKR, Harumaini Omar dengan undian majoriti sebanyak 8,315.

Mengulas lanjut mengenai kekalahan itu, Mat Nadzari berkata pihaknya yakin Umno mampu bangkit semula bagi memperjuangkan nasib rakyat selepas kekalahan mengejut tersebut.

“Bagi saya, Umno tak pernah kalah sebab kalau tengok dari parti, kita masih terbanyak dan merupakan majoriti. In sha ALLAH kita boleh bangkit semula,” katanya.

Sementara itu, bekas Adun Seri Sedang, Tuan Haji  Mohammad Satim Diman beranggapan Umno akan mampu bangkit semula bagi memastikan Pakatan Harapan (Harapan) dapat menunaikan manifesto mereka kepada rakyat di negara ini


JANGAN ADA

BELAS KASIHAN

KITA PUKUL

SAMPAI MATI

KITA TANAM

KEMUDIAN SIMIN

RUMAH BUANG

KE LAUT 

CARA 

SULTAN MELAKA

KAH KAH KAH
------------------

Tiada ulasan: