Sabtu, 4 Ogos 2018

JANGAN JADI LOKMAN ADAM









JANGAN JADI

LOKMAN 

ADAM
bro..gua baru terima sms dari 62033. SMSnya : RM0.00 Esok, kita ada 2 pilihan: 1 undi PKR = 1 undi DAP atau 1 Undi BN = 1 Undi PAS .Pilihlah perpaduan ummah. Semoga diberkati. #PRKSgKandis http://bit.do/BN49 rupa2nya telegram dari lokmanadam la...
agak2 mana lokman adam dpt nombor celcom? biasanya celcom mmg mbocorkan maklumat..tau JPN atau sesapa saja yg lokman adam.mana menteri MCMC..sila siasat.kpd calon2, gua taknak balik undi..g mampos dgn lu org..yg sorang lokman adam, yg sorang alat sultan..menteri yg ada pun takut dgn zakir naik.gua rakyat malaysia, gua bukan PR dan gua bukan Pundek rakyat.gua tunggu lagi 5 tahun.gua tak undi mat sabu.khalas.. on PENGARUH MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/3/18




----------------

3 ulasan:

Annoy berkata...

Walaupun lokman adam...
Se lokman l9kman adam...
Wak ponorogo dan umno tetap pileh dia jadi calun prk...
Sepandai2 dan secerdik2 tt
Belum pun ada parti2 pileh tt utk jadi wakil rakyat....
Ini dua2 gagalis tegar...
Kena mandi bunga kat sungai gombak...

Tanpa Nama berkata...

hi! hisham, PAS pakai taktik macam di tregngaanu atau kelantan pada PRU 14 ke,
di sungai kandis.Pasukan amal PAS block pengundi daripada keluar ke??????????

Tanpa Nama berkata...

Tak undi mat sabu...lu duduk rumah diam-diam tak yah undi..biar orang lain undi BN...mampos lu..