Isnin, 3 September 2018

TIDAK ADA KAWAN BAIK





TIDAK ADA 

KAWAN BAIK

Apa bndanya isham? Kau ni aku rsa dh msuk usia yg tuhan dh trik fikrah brfikir. Dh byk bnda yg tak relevan aku tgk kau ni. Sejarah apa yg kau nk rakamkn? Ank bangsa yg peduli tu ada ke sejuta dua? Come on bro, kau join ank muda byk sikit, jgn join ubu or bebudak kau je. mjoriti skrg ni dorg lgsg xambil pot klu nk gelojoh kuasa asalkn org tu otak power dan xbg dorg susah cm najib buat. 
Ank beranak ke pak menakan ke kwn karib ke semua tu pi mampuslah asalkn qualified. Kau yg ckp kau jadah xambil pot sape pm,dh klu kau xambil pot, terangkan pula dkt mna masalahnya ank berank ke teman sekote ke yg pegang kuasa? Kau nk samakn dgn filipina dgn indon tu ape lancau? Kt kpg aku ada 2 imam.satu imam ank melingkup. Yg satu lg elok je bahagia kpg aku imam tu ank beranak handle elok je. 
Ke kau mrh sgt ni sbb kau xde kwn baik dan keluarga? Relax... Jadilh org yg betul merakam sejarah untuk masa depan negara.ini bkn untuk ke arah yg bgus. Kearah mkin mlingkup adalah. Xpcya ckp aku ke?go on bnda2 on 
KENYATAAN MEDIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/2/18



------------------

1 ulasan:

Hudbenseman berkata...

Bab kampung lu tu gua tak pasti tapi gua pun confuse dengan bro sham rais. Lu dah kena bayar ke atau lu menulis dari emosi lu je banyak sekarang? Almaklumlah orang tua kan. Kahkahkah