Khamis, 11 Oktober 2018

MAIN LOBANG LOBANG






BETUL LU CAKAP

TAPI MAIN 

LOBANG LOBANG

JADI IMAM

CAKAP HAL ISLAM

BOLEH KE?

SAJE TANYA 

JANGAN MARAH
Bro Tt. Gua lama dah rasa geram sama lu, asik2 citer pasal lobang..kadang2 naik muak.Lepas tu rasa macam nak basuh je jari gua lepas lawat blog lu.. Gua nak tanya satu solan bodoh je..andaikata esok Tun dah tak ada lagi, siapa yang nak ganti Tun jadi PM, Wan azizah ke? Hj Hadi? Zahid? Adus jangan macam tu bro..
walaupun dia andaikata dia mmg suka buat mende2 tu..tapi wa lebih rela dia jadi PM dari ikut Zahid dan Hj Hadi..sekurang2nya dia tak nyusahkan rakyat, mencuri dan merompak..apa nak jadi pasal dia , dia punya pasalla..wa apa peduli selagi rakyat tidak disusahkan.. Justeru..justeru.justeru itu..lu lagi tak layak jadi PeeEmm walaupun lu cerdik tapi gagap..kah kah kah 
on GUA SUDAH CAKAP
Publish | Delete | Spam
Mohamad Fadzli Mohd. Noor
on 10/11/18



---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sembilan kali Allah ingatkan azab untuk kaum Nabi Lut yang suka hubungan sejenis. Jgn main2 sheikh. Skrng gua sedang buat research sapa yg mula mula teroka lubang tu dn diistiharkan sdp hingga ramai yg mencuba dn confirm sedap. Lu cuba lh nk tahu. Baru bole cerita.hahahahahahaha

DIDI KOTA BELUD berkata...

Tukar tiub punya prinsip baruu.. Baru diteroka 2018 dan akan dilancarkan 2019 mendatang... Prinsip eh.. SIAPA BAYAR LEBEY.. DIA BUKAN MAT SONGEL.... kakkkkakakakakakakkakka... Lagi.... Kakakakakakkaka