Ahad, 2 Disember 2018

BERZIKIR DAN BERZAKAR







JANGAN FITNAH

TUAN HAJI 

ASYRAF TIDAK

SIBUK

MAIN TELO BINI

Tabung Haji diseleweng: Mana Tuan Haji Asyraf Wajdi?

Laporan polis oleh Tabung Haji terhadap bekas pengurusan tertinggi lembaga tersebut termasuk Ahli Parlimen Baling Tuan Haji Azeez Rahim, amat memeranjatkan. Penyelewengan yang berlaku dalam Tabung Haji tidak boleh dimaafkan. Tabung Haji adalah badan yang diamanahkan untuk menjaga dan memastikan rakyat Malaysia yang mencarum mendapat peluang untuk melaksanakan rukun Islam kelima. Terdapat kira-kira 9.3 juta pencarum Tabung Haji yang rata-ratanya adalah orang Islam bergantung harap kepada Tabung Haji bagi menyempurnakan Ibadah Haji mereka.

Malangnya, lebih RM22 juta wang Yayasan Tabung Haji telah digunakan untuk program tujuan politik. Maklumat sebenar mengenai penjualan 95 peratus pegangan dalam syarikat PT TH Indo Plantations pula telah disembunyikan. Ini adalah penyelewengan dan penipuan yang secara terang mencuri duit rakyat dan saya pasti ini baru sahaja di permukaan, masih banyak kebobrokan yang berlaku jika didalami.

Justeru, Armada Bersatu menggesa pihak berkaitan untuk siasat dengan menyeluruh segala penyelewengan yang berlaku dalam kes ini dan kembalikan hak dan wang rakyat yang telah disalah gunakan!

Mana pergi Pemuda Umno dan Tuan Haji Asyraf wajdi sewaktu penyelewengan ini berlaku? Kenapa terus diam dan tidak bersuara menegakkan keadilan demi agama dan bangsa? Tuan Haji Asyraf sebelum ini adalah Timbalan Menteri Agama, beliau bertanggungjawab untuk memastikan hak-hak agama Islam seperti ini terjaga, mengapa biarkan dan berdiam diri melihat kemungkaran di depan mata? Kemungkaran yang berlaku dibawah tanggungjawab dan amanah yang telah diberikan kepada beliau.


TUAN HAJI ASYRAF 

SEDANG SIBUK

BERZIKIR SAMBIL

BEZAKAR

----------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Banyaknya tanda tanda kiamat... 1 darinya... Amik orang stupid dan hina jadi mentri.. . Yg lebey banyak dari yg ishampion dari ishampion... Isblak the istaut is baterr isblakout...kakakakak..apa punya turrrrrr..

panglimo potaseh berkata...

Dosa TT berkawan dgn dog lebey besar drp dosa melahap duit TH ..sebab TH tak de disebut dlm Quran dan Hadees.

Tokli berkata...

Bro TT.
Lu nampak dah macam makin lari dengan projek silang lu. Bukan main ku canang liwat sana sini, silang-sailang sana sini,sampai rimas gua nak baca blog lu. Nah sekarang rapiji yang lu tak suka sangat sebab dia perancang sailang, terbukti benar dengan telahan awal dia pasal tabung aji. Mana pergi oustaz oustaz yang bijak pandai masa tu,mana pergi ajemin ali masa tu, tun kenapa diam je masa tu? Wa bukan marah tapi wa geram..eee geramm..lagi satu kenapa lu tak ungkapkan kisah siapa pula yg sailang langkah kajang? Siapa tak suka dan tak nak hadir masa himpunan black 505?
Adus..wa sebenarnya tengah ngigau ni..baru bangun tidur..tiba2 bermimpi terus catat kat sini.
Wa sambung yidur balik ye..