Jumaat, 8 Februari 2019

ANA TAK TAU








ANA TAK TAU

APA ITU DUIT

ANA ORANG SUCI

ANA SEMBAHYANG

ANA PUASA

ANA ENTOT

DALAM SELIMUT

ANA IKUT SUNAH

ENTE  SEMUA

JANGAN TUDUH2

SUARA  TAPE

BUNYI

SUARA ANA

TAPI BUKAN ANA

ITU TAPE

DAP KAPIR YG

BUAT



Saya tak tahu tentang RM90 juta, kata Nik Abduh

AHLI Jawatankuasa PAS Pusat Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkata beliau tidak mempunyai sebarang maklumat berhubung dakwaan beberapa anggota parti itu termasuk dirinya telah menerima dana sebanyak RM90 juta daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Beliau turut mendakwa beberapa individu yang membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebelum ini telah ‘tersalah orang’.

“Saya dipanggil (SPRM Kelantan) kerana ada beberapa laporan (kepada SPRM) pasal dana RM90 juta tu lah. Saya fikir mereka yang buat laporan terhadap saya tu salah orang kot. Saya tak ada maklumat pasal dana RM90 juta.


AJEN CIA

MULA 

BERSILAT LIDAH

MULA KUNTAU

TAK NGAKU

MANA ADA AYAT

MANA ADA HADIS

KATA TAK BOLEH 

AMBIK FULUS

KAH KAH KAH


--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau aduan ke SPRM pasal "90 JUTA" tak tahu
maknanya kena buat aduan pasal "terima duit UMNO"

kalau tuduhan tu spesifik nanti malaon ni akan kona baring. itu tak tahu ini tak tahu.
cuba bagi umum sikit. soalan sprm patut tanya: hang pernah terima duit umno dak?
tak kisah la 90JUTA ka 1JUTA ka 50ringgit ka.

kalau itu tak mengaku juga, tanya lagi: kalau kami panggil saksi hidup 40orang tu hang nak mengaku dak?

alah! kalau nak pasang perangkap orang yang salah tak mengaku ni senang saja. nak dengan taknak ja.