Sabtu, 9 Februari 2019

HALAL MAKAN SAMPAH






HALAL MAKAN

SAMPAH

simple je bro.McD,kfc , coca cola disahkan halal oleh jakim..insyallah, sekiranya rokok dihalalkan oleh jakim maka baru la rokok itu tidak merbahaya...mana ada org melayu yg buat burger lebih sedap dari McD, mana ada org melayu jual ayam lebih rahsia dari kfc..
mana ada islam cipta coca cola..dan kesemua mkanan2 sampah ini berlambak di negara islam darul hudud saudi arabia..tokey2 arab mjd kaya lg raya..dimalaysia, syarikat2 ini dimiliki Jcorp..Jcorp ada saham sultan..ko dah gile ke nak suruh org berhenti isap mcD,kfx atau ayam mas??dulu syrikat rokok ada taja pasukan bol..kini sudah tiada hingga nak bayar gaji pemain pun xd duit..
kini kilang2 rokok sudah tutup dimalysia..walaupun mufti haramkan vape..jgn lupa bro..gula..gula juga penyebab obesiti..berapa ramai org2 islam yg ada saham mcD,kfc,coca cola??it economy..kalo ada hak asasi isap rokok..wajib ada hak asasi nak minum beer atau air anggur.. 
on SURAT PEROKOK TEGAR KEPADA MENTERI KESEHATAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/7/19





-----------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Zaman Nabi penduduk hanya 200juta ekor je. Sikalang ada 7.6billion. Saintis Kapir kata bumi boleh tampung 9billion (2050) ..lebey2 10billion. Negara maju yg kesemuanye negara Kapir Laknat, pertumbuhan penduduk nye negatif. Negara misking, mundur dan Islang ..mereka masih berkhayal dan terpancot2 dgn entot2, bidadari, bini byk, anak byk ..spesis inilah yg memenuhi penduduk dunia 9 billion kelak ..dan mereka ini akan kiamat dulu akibat kebuluran dan penyakit. Jadi ..jadi ..jadi salah satu cara untuk kurang kan penduduk ..biarkan je mereka melantak dan melahap McD, KFC, Coca-Cola, Isap rokok ..biarkan ..biarkan ..kahkahkah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

lepas makan petai cicah sambal belacan..kena pulak kacang botol cicah budu limau berlada...ikan bawal emas masak stim kuah tauchu goreng plak... Minum plak coca cola.. Lepas tu berkain sarung duk pulak luar rumah dgn peluh sejuk kesan makanan tadi sambil melihat bulan sambil dengar cengkrik bernyanyi sundal.. Sambil pulak ngisap kretek 16....Peeeehhhhhhhh....mamat batik sial je susah amat untuk memahami situasi tu.......kakakakakkakakakakaka....pengepau kretek republic.. Bersatulah..... kakaka