Isnin, 15 April 2019

AKAN MUNCUL









SABAR
MENJEJAK MASA

AKAN MUNCUL

gua dah baca buku lu. tahniah kerana tak sangka ujungnya buku ini ialah mengenai lu yg sangat sayang kan negara dan patriotis gila. gua pun tak sangka, meleset! gua nak baca kisah lu dan spiritual lu, bukan nak baca pasal negara ni. pasal negara ini gua dah paham. 
gua dah paham tengtang hakikat apa nikmat awal melawan, sedang melawan, meraikan kemenangan, khayal dan kehancuran kemudian pusingan itu berlaku lagi dan ini analogi kebangkitan dan kiamatnya apa sahaja perkara dalam tiap2 perkara yg pasti berlaku. gua cuma nak tahu kisah spiritual lu tentang tuhan, tentang diri tentang alam dan tentang apa sahaja yg menyebabkan tali kita direct tanpa ada harapan kepada makhluk lain. 
on 
INI SETAN NYA
Publish | Delete | Spam
yusoferman
on 4/15/19

Siapa




-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko jangan berguru dengan tt nanti sesat sampai negara sakai...


kah kah kah