Selasa, 2 April 2019

BERANI JELA S TUNTAS









INI MAHATHIR

JELAS TUNTAS

TAK ADA 

EK OIK KEK KOK

TAK ADA 

CIUM TANGAN

Dr M: Saya tak perlu beritahu semua orang pasal projek STS Johor

Dr Mahathir Mohamad menolak dakwaan bahawa projek hab pemindahan kapal ke kapal (STS) di Johor dibuat secar rahsia sehingga Menteri Besar Osman Sapian sendiri tidak tahu menahu.

Mahathir juga meluahkan perasaan terkejut ketika ada pemberita yang mendakwa padanya bahawa Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim dan Menteri Besar Osman Sapian tidak tahu menahu berkaitan projek itu.

"Dia (Tunku Ismail) di Johor. Ramai orang Johor tahu mengenai perkara ini. (Jadi) Saya terkejut.

“Dia tahu banyak perkara tapi perkara ini dia tidak tahu," katanya.


BERANI JELAS

 TUNTAS


--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini lawak ini lucu..bagaimana sebuah negara johor yg terlebih dulu merdeka dari british berbanding persekutuan tanah melayubole tidak tahu mengenai penjualan tanah kpd china komunis..ops silap mengenai sts ini..??masakan kerabat2 tidak tahu dugong mati sb pembinaan tanah tambak khusus utk warga cina..barangkali perdana menteri dan kabinet2 negara johor tidak tahu mengenai kesah2 ini..mohon papa syeikh agen sultan utk bantu negara johor yg merdeka ini..pantun karut..dari PD drive ke johor, singgah istana memberi penerangan, lepas cerah dahi sang sultan, yb PD ke kota singa mahu dibeli pau yg unik dan berwarna warni..

Tanpa Nama berkata...

Mari ..mari..marilah bersama sama membaca hikayat kesoltanann juhur. Baca..cerap..kaji .menung..pikir..sedahlam dahlamnyerrrrr..woiii.bangkittt.kehkeh